چاقی

زمانی که چربی بیش از حد طبیعی در بدن انباشته شده باشد، چاقی بروز می کند.چاقی سبب کاهش کیفیت زندگی و پائین آمدن میانگین طول عمر می شود.چاقی احتمال ابتلا به  بیماری‌های قلبی، دیابت، آپنه مسدودکننده خواب، انواعی از سرطان، آرتروز و آسم را افزایش می‌دهد.چاقی مفرط ممکن است منشاء ژنتیکی داشته باشد، ناشی از تغذیه نادرست یا اختلالات عصبی باشد یا به دلیل بیماری های غدد درون ریز اتفاق بیافتد.انتخاب رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت های ورزشی راه حل‌های اصلی کاهش وزن محسوب می شوند.

به منظور درمان چاقی، در طب سنتی راه حل هایی مبتنی بر مصرف داروهای گیاهی وجود دارد.در این راستا شرکت های داروسازی گیاهی، فرآورده هایی را از این گیاهان می سازند.

? در حال حاضر دارو از چای سبز و نیز داروهای گیاهی ترکیبی متعددی از (چای سبز+شوید+ کرفس)، (چای سبز+زنجبیل+ نعناع+فلفل) و (چای سبز+صمغ گوار) در دسترس ما قرار دارد.

امروزه این گیاهان دارویی با روش های علمی شناسایی، جمع آوری و عصاره گیری شده و به منظور سهولت مصرف ما، توسط شرکت های داروسازی به شکل های دارویی رایج ساخته شده اند.

☘️  داروی گیاهی GREEN BURN به شکل قرص، حاوی عصاره خشک برگ چای سبز، عصاره خشک دانه شوید، ریشه خشک گیاه زنجبیل، اسانس نعناع و عصاره خشک میوه فلفل قرمز می باشد و به عنوان درمان کمکی در کاهش وزن مصرف می‌شود.

☘️  داروی گیاهی SLIM QUIK حاوی ترکیبی از پودر بذر شوید، عصاره خشک بذر شوید، پودر بذر کرفس، عصاره خشک بذر کرفس و چای سبز می باشد  که به صورت قرص جهت کم کردن اشتها و کمک به کاهش وزن بدن مصرف می گردد.

☘️  کپسول گیاهی OBESILESS GE  حاوی پودر برگ چای سبز و صمغ گوار می باشد که به عنوان درمان کمکی در کاهش وزن مصرف می‌شود.

☘️  داروی گیاهی CAMGREEN حاوی برگ چای سبز است که به شکل کپسول و به عنوان آنتی اکسیدان، کاهش دهنده وزن، پیشگیری کننده از بیماری های قلبی و عروقی و سرطان، کاهش دهنده کلسترول و ریسک پوکی استخوان و همچنین به عنوان دیورتیک مصرف می شود.

☘️  داروی گیاهی GREEN TEADIN از پودر برگ چای سبز تهیه شده است و به شکل قرص به عنوان آنتی اکسیدان، کاهش دهنده وزن، پیشگیری کننده از بیماری‌های قلبی و عروقی و سرطان، کاهش دهنده کلسترول و ریسک پوکی استخوان و همچنین به عنوان دیورتیک مورد استفاده قرار می گیرد.

آشنایی با فرآورده های طبیعی برای درمان چاقی

یکی از مشکلات مهم در زندگی امروز، چاقی و اضافه وزن می باشد. روش های زیادی برای درمان آن و کاهش وزن وجود دارد که افراد سعی می کنند با استفاده از آن ها وزن خود را کم کنند. این روش ها می تواند شامل روش های پزشکی و دارویی باشد. فرآورده های طبیعی برای...

فهرست