سایه ابرو یکی از متداول ترین و بهترین لوازم آرایش ابرو است.

همانند اهمیتی که استفاده از سایه چشم برای زیباتر کردن چهره می‌ شناسیم، سایه های مخصوص ابرو هم برای همین منظور به کار می روند. سایه ابرو در حقیقت، ابزاری است که از آن برای پر کردن داخل ابروها استفاده می شود. این سایه شبیه به مداد است اما سر پهن تری دارد. برخی از انواع سایه ها هم به صورت پودری شکل هستند و شما باید با قلمو یا پد آرایشی آنها را در ابروهای خود استفاده کنید. برای اینکه ابروهای کم پشت تر را پرپشت و پُر تر نشان دهیم، از سایه استفاده می کنیم. با توجه به این که مدل ابرو در افراد مختلف، متفاوت است، ضرورت دارد که بهترین نوع سایه برای آرایش ابروها استفاده شود.

نکات مهمی در هنگام خرید و استفاده از سایه ابرو وجود دارد که در بخش مقالات آرایشی به آن اشاره کامل کرده‌ایم و ترفندها و فوت و فن های مربوط به آن را به طور کامل بیان نموده ایم. در قسمت زیر باز هم اشاره مختصری داریم تا بتوانید بهترین سایه ابرو را خریداری کنید. این نکات را هنگام مراجعه به فروشگاه یا در خرید اینترنتی لوازم آرایش ابرو در خاطر داشته باشید.

 نکات مهم در خرید سایه ابرو و استفاده از آن

برخی به اشتباه تصور می کنند با استفاده از سایه ابرو می توانند ابروهای خود را تیره تر یا روشن تر نشان دهند؛ در صورتی که چنین نیست! سایه ابرو باید متناسب با رنگ ابروها انتخاب شود. شما نمی توانید سایه هایی را که رنگ قهوه ای روشن دارند برای ابروهایی به رنگ قهوه ای تیره یا مشکی استفاده کنید. این ترکیب رنگ بسیار نامناسب است و ظاهر ابروها را به سمت منفی تغییر می دهد.

بهترین راهکار این است که به رنگ ابروهای خود توجه کنید. اگر طیف رنگی ابروها قهوه‌ای است، یک یا دو درجه روشن تر، از سایه های ابرو استفاده کنید. برای ابروهایی که به رنگ قهوه ای روشن رنگ آمیزی شده است، بهتر است سایه ابرو، یک درجه یا دو درجه روشن تر از رنگ ابرو باشد تا بتواند لا به لای آن را پر کند.

در مقابل، برای برخی از ابروها شاید لازم باشد سایه ابرو، یک یا دو درجه تیره تر از رنگ طبیعی ابروها انتخاب شود. قبل از این که از برندهای معتبر لوازم آرایشی محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید باید درباره تمام ویژگی های آن اطلاعات به دست آورید. دقت داشته باشید که نه تنها سایه ابرو، بلکه سایر لوازم آرایشی صورت هم باید مرغوب و با کیفیت باشند. درباره بهترین برندهای لوازم آرایشی می توانید از طریق منوی خرید لوازم آرایشی و بهداشتی وارد شوید؛ همچنین محصول سایه ابرو را از قسمت زیر بررسی کرده و رنگ مورد نظر خود را خریداری نمایید.

خرید اینترنتی لوازم آرایشی صورت و انواع سایه ابرو نیز در این وب سایت فراهم شده است. تمام محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده، معتبر هستند و قیمت مناسبی دارند. اگر به مشاوره درباره خرید لوازم آرایشی ابرو نیاز دارید، بهتر است با کارشناس فروش صحبت کنید. آرایش ابروها با سایه ابرو، چهره شما را زیباتر می کند و موجب می شود نمای ابروها جلوه مناسب تری داشته باشد.

چگونه از سایه ابرو برای زیباتر شدن آرایش ابروها استفاده کنید؟

استفاده از سایه ابرو، یکی از ترفندهای آرایشی و زیبایی است که برای ابروها به کار می رود. در حقیقت، این لوازم آرایشی به صورت مدادی یا پودر در بازار وجود دارند. منظور از آرایش ابرو با استفاده از سایه این است که شما ابروهای خود را پرپشت تر نشان دهید و با کشیدن قلمو...

فهرست