برق لب یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی برای لب است.

در کیف آرایشی اکثر خانم ها معمولاً این لوازم آرایشی وجود دارد. در حقیقت نمی توان گفت که برق لب فقط کاربرد آرایشی دارد؛ اگر از این لوازم آرایشی با خاصیت آبرسانی استفاده شود، می‌تواند شرایط پوست لب ها را در حالت متعادل نگه دارد. انواع برق ‌لب آرایشی در بازار وجود دارند که در حالت های مختلف به صورت رول یا تیوپی و مایع در دسترس هستند. هر کدام دارای ویژگی های خاص خود می باشند و قیمت متفاوتی دارند.

برخی از انواع برق ‌لب، حالت شفاف داشته باشند و درخشندگی خاصی را روی لب ها ایجاد می کنند. اما برخی دیگر از این مدل لوازم آرایشی، رنگدانه هم دارند و علاوه بر درخشندگی، یک رنگ خاص براق را ایجاد می کنند. اگر به زیبایی لب های خود اهمیت می دهید، در کنار خرید بهترین مدل رژ لب از برق لب هم استفاده کنید. این کار باعث می شود لب های شما، پوسته پوسته نشود.

انواع برق لب در بازار طبق فرمولاسیون بهداشتی و سالم تهیه می شوند و بنابراین نگران مضر بودن آنها برای لب های خود نشوید. هنگام خرید برق لب باید به رنگ پوست خود دقت داشته باشید. اگر از برق لب براق و بی رنگ استفاده می کنید، آن را می توانید روی هر رنگ از رژ لب به کار ببرید؛ قطعاً زیباتر می شود. نسل جدید انواع برق لب حاوی روغن ها و ترکیبات گیاهی هستند و خواص مفیدی در سلامت پوست لب ها دارند. در نگاه اول شاید این لوازم آرایشی را شبیه به یک رژ لب مایع ببینید اما در حقیقت برای درخشان تر کردن لب ها استفاده می شود.

برخی از انواع برق لب، حالت ژله ای دارند و برخی دیگر صرفاً خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی برای پوست لب ایجاد می کنند. در هر صورت، برق لب یکی از متنوع ترین لوازم آرایشی صورت است که آن را از فروشگاه های لوازم آرایشی یا داروخانه ها می توانید تهیه کنید.

 خرید برق لب و نکات مهم که باید بدانید

هنگام خرید برق لب، گزینه های متعددی پیش روی شما وجود دارد. با عنوان خرید برق لب رنگی یا برق لب میوه ای حتماً آشنایی دارید. اگر در تهیه برق لب از اسانس هایی با رایحه میوه ها استفاده شده باشد، به آن برق لب میوه‌ای گفته می شود؛ در حقیقت زمانی که شما آن را روی لب ها استفاده می کنید، طعم خاصی را احساس می کنید.

برخی از انواع برق لب برای حجم دادن به لب ها پس از استفاده از رژ لب طراحی شده اند. در مقابل ممکن است به خرید برق لب ساده علاقه مند باشید و کاربرد ساده ای را از آن انتظار دارید. برخی از انواع برق لب حالت اکلیلی دارند که برای مراسم و جشن ها توصیه می شوند. آنچه اهمیت دارد اینکه برق لب برای روشن تر شدن، درخشان تر شدن و زیباتر شدن آرایش لب ها به کار می رود. برای خرید می توانید با کارشناس فروش داروخانه صحبت کنید.

ترفندهای استفاده از برق لب که خانم های جوان نیاز دارند

خرید و استفاده از برق لب با چند ترفند ساده باعث می شود آرایش لب های شما زیباتر به نظر برسد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به استفاده از برق لب و زیباتر کردن آرایش اهمیت زیادی می دهید و ترجیح می دهید که لب های شما براق تر باشد، تکنیک های ساده...

فهرست