بهداشتی و آرایشی / بهداشت مو / شامپو / شامپو مخصوص موی طبیعی

شامپو مخصوص موی طبیعی

شامپو مناسب موهای معمولی

شامپو برای موهای طبیعی:

موی معمولی یا طبیعی به مویی گفته می شود که دارای ضخامت متوسط است.

موهای معمولی در برابر مواد شیمیایی مقاوم تر هستند و همچنین از بهترین نوع مو می باشند که نسبت به اکثر مشکلات مو مقاوم اند.

در موهای معمولی سطح سبوم متعادل بوده و چربی سر به طور طبیعی از موها محافظت می کند.

موهای طبیعی نه زیاد خشک هستند و نه زیاد چرب، در نتیجه موها سالم و براق دیده می شوند همچنین، موهای معمولی به آسانی قابل کنترل بوده و از نرمی و حالت پذیری مطلوبی برخوردارند.

افرادی که موهای معمولی دارند برای محافظت از آن ها وقت و زمان کمتری اختصاص می دهند ولی باید بدانند که موی معمولی و نرمال همیشه هم انعطاف پذیر نبوده و برای حفظ  موهای همیشه سالم و ظاهر مناسب، حتی این نوع مو نیز به مراقبت نیاز دارد.

برای مراقبت از موهای معمولی تا زمانی که متوجه مشکل خاصی نشوید همان روند محافظت از مو را ادامه دهید.

عوامل زیادی وجود دارند که روی سلامت موها موثرند، عواملی همچون؛ آسیب های حرارتی، آب و هوا، تغذیه، اشعه های مضر، مواد شیمیایی  و …

 

انتخاب بهترین شامپو مناسب موهای طبیعی:

اگرچه ممکن است که شما به شامپو تنها به عنوان پاک کننده مو نگاه کنید، اما به همان اندازه هم مهم است که به هنگام انتخاب شامپو، پوست و موی خود را در نظر بگیرید.

همه شامپوها از قابلیت پاک کنندگی متفاوتی برخوردارند و استفاده از شامپو به منظور تمیز کردن ریشه های موی سر بیش از هر قسمت دیگری می باشد.

اگر شما موهای معمولی دارید باید از شامپو مخصوص موهای طبیعی استفاده کنید که این نوع شامپو برای افرادی مناسب می باشد که از وضعیت موهای خود رضایت دارند و نمی خواهند که در فرم آن ها تغییری ایجاد شود بلکه فقط هدف شست و شوی مو و پوست سر است.

ممکن است با استفاده مکرر از شامپو ها یا مواد شیمیایی و همچنین رنگ مو، موهای شما حالت طبیعی خود را از دست دهند که ضروری است در رفع این مشکل تلاش کرده و با استفاده از ماسک مو، نرم کننده و… در جهت  رفع خشکی، وز شدگی و یا جبران رطوبت از دست رفته مو بر آیید.

 

شامپو مخصوص موهای طبیعی از تنوع بالایی برخوردار بوده و انتخاب شامپو مناسب موی شما برای حفظ موهای سالم و نرمال، نیازمند انتخاب درست و مطمئن می باشد.

در ترکیب شامپو های مناسب برای موهای طبیعی باید به دنبال مواد موثر و مفید که در زیر به آنها اشاره می کنیم بود؛

پروتئین های هیدرولیز شده موجود در  ترکیب شامپو که سبب محافظت و استحکام تار های مو می شوند.

هیدراتور ها یا مواد آبرسان همچون گلیسرین که هم سبب حفظ رطوبت مو شده و هم رطوبت از دسته رفته تار مو را جبران می کند.

انواع عصاره های گیاهی همچون شی باتر که با ایجاد لایه محافظتی از آسیب رسیدن مو در برابر عوامل مختلف جلوگیری می کند.

معرفی چند شامپو مناسب موهای طبیعی:

شامپو روزانه داو با داشتن مواد رطوبت رسان همچون گلیسرین رطوبت از دست رفته مو که ناشی از عوامل محیطی است را به تار مو باز می گرداند.

شامپو موهای معمولی دیپ سنس دارای عصاره های گیاهان مختلف همچون بابونه بوده و در حفظ PH و بهبود پوست سر موثر می باشد.

شامپو سبوس برنج پرمون با دارا بودن روغن سبوس برنج سبب کاهش الکتریسته های ساکن مو می شود و به حفظ حالت طبیعی موی شما کمک می کند.

شما می توانید در این قسمت از سایت نسخه اول انواع شامپو مناسب موهای طبیعی و نرمال و همچنین ترکیبات موجود در آن ها را مشاهده کنید.

آشنایی با ویژگی های انواع شامپو مخصوص موی طبیعی

موهای معمولی و طبیعی از بهترین انواع مو برای افراد مختلف می باشد که در برابر انواع مواد شیمیایی و تغییرات آب و هوایی مقاومت می کنند و کمتر دچار ریزش، شکنندگی، موخوره و شوره می شوند اما با وجود همه اینها انتخاب بهترین نوع شامپو مخصوص موی طبیعی نیز می تواند کاری سخت باشد...

فهرست