کرم پودر

کرم پودر آرایشی یکی از متداولترین لوازم آرایشی صورت است.

تقریباً برای هر نوع از آرایش با طیف رنگی سبک و ملایم یا آرایش های سنگین، استفاده از انواع کرم پودرها ضرورت دارد. کرم پودر آرایشی کمک می کند سطح پوست صورت یکنواخت تر شود و رنگ آن در قسمت های مختلف، یکسان دیده شود. پس از آن به راحتی می توانید انواع لوازم آرایش صورت را در قسمت های مختلف استفاده کنید. انتخاب و خرید بهترین کرم پودر برای آرایش صورت بسیار اهمیت دارد. در مقالات آرایشی و بهداشتی درباره نکات مهم در خرید کرم پودر و نحوه انتخاب آن مطالب کاملی را منتشر کردیم، بنابراین با مطالعه این مقالات، اطلاعات شما بیشتر خواهد شد. در ادامه این قسمت به طور مختصر درباره این دسته از لوازم آرایش صورت صحبت می کنیم.

 انواع کرم پودر آرایشی

زمانی که برای خرید کرم آرایشی به بازار مراجعه می کنید یا وب سایت های اینترنتی را بررسی می‌کنید به برندها و مارک های مختلف از کرم پودر برخورد خواهید کرد. این محصول آرایشی در شکل ها و مدل های مختلف در بازار وجود دارد. شاید شما انواع کرم پودر آرایشی را پیدا کنید که به صورت پودر هستند و باید برای استفاده از آن، قلم موی آرایشی به کار ببرید.

برخی از انواع کرم پودر به صورت مایع هستند و دارای ویژگی ضد آب و ضد رطوبت می باشند. این دسته از کرم پودرهای آرایشی، راحت‌تر روی پوست پخش می ‌شوند و ماندگاری بالاتری دارند. برخی دیگر از انواع کرم پودر هم به صورت کرم های متداول در بطری ها یا تیوب ها ارائه می شوند.

نکات مهم در خرید کرم پودر آرایشی

قبل از اینکه به استفاده از کرم پودر آرایشی فکر کنید باید بدانید که هر نوع لوازم آرایشی برای پوست شما مناسب نیست! برخی از افراد، پوست خشک دارند و پوست برخی دیگر حساس است. تعدادی از افراد چین و چروک ها یا لکه های پوستی دارند و باید محصولات آرایشی متفاوتی را استفاده کنند. انتخاب کرم پودر آرایشی در حقیقت بر همین اساس انجام می شود. به این ترتیب ابتدا مشخص کنید که پوست شما در کدام گروه قرار می گیرد. بهترین کرم پودر آرایشی، خاصیت مرطوب کنندگی دارد و منافذ پوست را مسدود نمی کند. افرادی که پوست خشک دارند باید از این نوع کرم پودرها استفاده کنند.

برای آرایش طولانی مدت باید از کرم پودرهایی استفاده کرد که ماندگاری بیشتری دارد و در برابر عرق کردن مقاوم است و به راحتی پاک نمی شود. اگر پوست شما چین و چروک دارد یا لکه های پوستی روی صورت خود دارید، قبل از مصرف کرم پودر باید کرم پایه یا کانسیلر استفاده کنید، بنابراین هنگام خرید کرم پودر مناسب، این دو لوازم آرایش را هم تهیه کنید.

برخی از انواع کرم پودر، حالت براق به پوست می بخشند و برخی دیگر پوست شما را مات جلوه می دهند؛ برخی دیگر از انواع کرم پودر حاوی رنگدانه هستند و تعدادی هم جزو محصولات ساده و طبیعی دسته بندی می شوند. قبل از خرید مطمئن شوید که انواع کرم های آرایشی برای پوست شما ضرر ندارند و حساسیت ایجاد نمی‌کنند. در مورد انتخاب بهترین کرم پودر آرایشی، محصولات زیر را بررسی کرده و نمونه مناسب را خریداری کنید. اگر به راهنمایی و مشاوره نیاز دارید با کارشناسان فروش در داروخانه تماس بگیرید.

برای استفاده از کرم پودر آرایشی، به این نکات توجه کنید

خرید کرم پودر آرایشی یا خرید کرم های آرایشی مایع؟ کدام را برای پوست خود انتخاب می کنید؟! اگر به آرایش کردن علاقه مند هستید، موافق این مسأله هستید که یک آرایش خوب از پایه مناسب شروع می شود. پایه آرایشی به معنای استفاده از انواع کرم پودرها است تا زیرسازی را برای استفاده از...

فهرست