هایلایتر آرایشی یکی از انواع لوازم آرایش صورت است که برای  درخشان تر شدن برخی از قسمت های صورت به کار می رود.

معمولاً برای ایجاد یک تمایز روی صورت، هنگام آرایش در قسمت گونه، پیشانی، بینی و چانه می توان از لوازم آرایشی هایلایتر استفاده کرد. کارکردن با این لوازم آرایشی صورت، سخت نیست و کافی است شما ابزار لازم را داشته باشید و بهترین هایلایتر آرایشی را هم در اختیار بگیرید.

در مقالات تخصصی درباره نحوه انتخاب و خرید هایلایتر آرایشی صحبت کرده‌ایم. این لوازم آرایشی زمانی استفاده می شوند که شما کرم های آرایشی را روی پوست صورت استفاده کرده اید و کار کرم زدن شما تقریباً تمام شده است. پس از آن نوبت به استفاده از پودر هایلایتر آرایشی می رسد. این لوازم آرایشی معمولاً باید با استفاده از قلم موها که سر نرم تری دارند روی صورت به کار بروند. برای هر قسمت از صورت باید به یک سمت از هایلایتر آرایشی استفاده کنید. اگر مقاله تخصصی را که در این زمینه تهیه کردیم مطالعه کنید، به نکات و ترفندهای استفاده از هایلایتر پی خواهی برد.

نکات مهم در خرید هایلایتر آرایشی

مهمترین هدف استفاده از هایلایتر آرایشی، زیباتر کردن آرایش صورت و درخشان کردن قسمت هایی از صورت می باشد. زمانی که می خواهید این لوازم آرایشی را بخرید، به نوع پوست خود توجه کنید. هایلایتر نباید حاوی مواد شیمیایی مضر باشد یا برای پوست شما حساسیت ایجاد کند.

لوازم آرایشی صورت نظیر هایلایتر، متناسب با پوست چرب، پوست های حساس یا پوست خشک در فروشگاه های لوازم آرایشی یا داروخانه ها قابل تهیه هستند. برخی از انواع این لوازم آرایشی به صورت پودری شکل بوده و برخی دیگر به صورت کرم یا مایع هستند. هنگام انتخاب هر کدام از این انواع هایلایتر دقت کنید که کدام یک با پوست شما سازگاری بیشتری دارد.

افرادی که در طول روز، مدت زمان زیادی را در معرض آفتاب قرار دارند باید انواعی از هایلایتر را خریداری کنند که از پوست آنها در برابر تابش خورشید محافظت کند. در مقابل، افرادی که آرایش های سبک را می ‌پسندند، این لوازم آرایشی باید ملایم ‌تر بوده و قابل شستشو باشد. جالب است بدانید که انتخاب و خرید هایلایتر آرایشی در رنگ ‌های مختلف در دسترس قرار دارد. به طور مثال، شما می توانید ‌هایی را انتخاب کنید که نمای صورتی مایل به نقره ای را ایجاد می ‌کند یا از رنگ هایی استفاده کنید که درخشندگی را به سمت طلایی یا زرد متمایل می سازد. برای پوست های تیره، رنگ زرد و طلایی پیشنهاد می شود و برای پوست های روشن، رنگ های صورتی یا برنزه مناسب تر است.

هنگام خرید هایلایتر باید قلم مو یا برس آرایشی هم تهیه کنید تا استفاده از لوازم آرایشی در حالت پودر یا کرم راحت‌تر باشد. اگر نیاز است، پد آرایشی هم تهیه کنید و به این صورت تمام ابزارهای مورد نیاز برای این نوع لوازم آرایشی را در اختیار خواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید بهترین هایلایتر آرایشی با کارشناس فروش در داروخانه صحبت کنید.

استفاده از هایلایتر آرایشی و نکاتی که باید بدانید

استفاده از هایلایتر آرایشی به منزله تکمیل کردن یک آرایش جذاب روی صورت است. هایلایتر آرایشی یکی از انواع لوازم آرایش صورت است که می‌تواند در نقش متمرکز کننده نور، جذابیت و درخشندگی خاصی روی صورت به وجود بیاورد. زمانی که شما آرایش صورت را تمام کرده اید، می توانید برای یک قسمت از صورت یا...

فهرست