ضد افتادگی پوست

کرم ضد افتادگی پوست از محصولات مراقبتی پوست است که سبب افزایش قوام پوست می شود.

برای انتخاب بهترین کرم برای رفع افتادگی و شل شدگی پوست باید ابتدا علت این عارضه را مشخص کرد. به طور کلی، زمانی پوست دچار شل شدگی و افتادگی می شود که خاصیت کشسانی یا الاستیسیته خود را از دست بدهد و این در حالی اتفاق می ‌افتد که سنتز کلاژن پوست با اختلال روبرو شده باشد. کلاژن، عامل استحکام و محکم بودن بافت پوست است. اگر این ترکیب توسط سلول ‌های پوستی سنتز نشود، پوست دچار افتادگی و شل شدگی می شود. به طور طبیعی، افتادگی پوست با افزایش سن اتفاق می ‌افتد، بنابراین بیشترین مصرف کرم ضد افتادگی پوست در گروه میانسالی و کهنسالی است.

علاوه بر افزایش سن، سایر عوامل نظیر قرار گرفتن در معرض نور خورشید، آلاینده های محیطی، ذرات معلق، دود و البته سبک زندگی نامناسب و خوراکی ‌های ناسالم می توانند این عارضه را تشدید کنند. اگر به موقع برای رفع افتادگی پوست و شل شدگی پوست اقدام نکنید، در سنین بالاتر می تواند ظاهر نامطلوبی را برای شما ایجاد کند.

شل شدگی و افتادگی پوست در تمام سنین ممکن است رخ دهد. افرادی که رژیم های غذایی غیر استاندارد رعایت می‌کنند با این علائم مواجه هستند. شل شدگی پوست در دوران بارداری و پس از زایمان هم اتفاق می افتد.

برای رفع تمام این علائم در هر ناحیه از پوست بدن می توان بهترین محصول ضد افتادگی پوست را استفاده کرد. این محصولات عموماً به صورت موضعی مصرف می ‌شوند و شامل کرم های ضد افتادگی پوست، سفت کننده های پوست، مرطوب کننده ها، آبرسان یا لوسیون ها می باشند. بهترین کرم ضد افتادگی پوست، تمام این خواص را دارد؛ سنتز کلاژن پوست را تقویت می کند، سبب افزایش استحکام و قوام بافت پوست می شود و شرایط عادی پوست را به سلول‌های پوستی باز می ‌گرداند.

با دانستن موادی که در این ساختمان کرم ها به کار رفته است می توانید بفهمید تاثیر این مواد و کرم ها در رفع شلی پوست و افزایش قوام بافت پوست چگونه می باشد.

مواد تشکیل دهنده کرم ضد افتادگی پوست

مواد موثری که در کرم های ضد افتادگی پوست به کار می روند، چند دسته هستند.

گروهی از آن ها ترکیبات آبرسان و نرم کننده هستند مانند گلیسرین، PCA، اوره و … که سبب حفظ رطوبت طبیعی پوست شده و به بافت های عمیق پوست آبرسانی می کنند.

دسته بعدی شامل ویتامین های A , E, C  هستند که سبب جمع شدن منافذ پوست، ضد پیری و چین و چروک پوست، سبب افزایش سنتز کلاژن و جوان ساز سلول های پوست هستند.

دسته ای نیز که شامل عصاره های طبیعی، روغن های گیاهی، موم زنبور عسل و… هستند که علاوه بر مرطوب کنندگی و ضد التهاب بودن، قابض و تقویت کننده پوست هستند که روند قوام بافت پوست را نیز تسریع می کنند.

کرم ضد آفتادگی پوست

برخی از راهکارهای ضد افتادگی پوست

کرم ضد افتادگی پوست، سنتز کلاژن در سلول های پوستی را تقویت می کند و موجب سفت شدن بافت پوست می شود؛ بنابراین هر راهکاری که منجر به این تغییرات شود را می توان به عنوان بهترین روش ضد افتادگی پوست دانست. خوردن برخی از مکمل های غذایی برای جلوگیری از شل شدگی و  افتادگی پوست توصیه می شود. مکمل ها حاوی پروتئین، ویتامین و ژلاتین هستند و می‌توانند مواد مغذی سلول های پوستی را تامین کنند. مکمل های خوراکی باید با دستور پزشک و با مجوز بهداشت غذا و دارو مصرف شوند.

تغییر سبک زندگی از دیگر روش های به تاخیر انداختن پیری پوست و شل شدن آن است. به گونه ای که امروزه محققان دریافته اند که رژیم غذایی گیاهی و سبزی خواری می تواند سن شما را تا ۳۰ سال جوان تر نشان دهد.

استفاده از درمان های موضعی و با دستور پزشک نظیر کرم ضد افتادگی پوست، کرم های سفت کننده و ضد چروک پوست، سرم های شستشو دهنده، نرم کننده ها، آبرسان ها و لوسیون ها، راهکار دیگری است که برای این عارضه توصیه شده است.

برای خرید بهترین محصولات برطرف کننده شل شدگی پوست، کرم سفت کننده پوست و کرم ضد افتادگی پوست از قسمت زیر، محصولات مورد نظر را انتخاب کرده و سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناس فروش در داروخانه صحبت کنید.

فهرست