مداد چشم یکی از انواع لوازم آرایشی برای زیباتر کردن چشم ها است.

به طور متداول، وقتی مداد آرایشی چشم را استفاده می کنید ماندگاری کمتری دارد و به راحتی با پاک کننده لوازم آرایشی، از اطراف چشم شما پاک می شود. شاید به همین دلیل است که مدادهای آرایشی چشم، پر طرفدار و پر مصرف هستند. این لوازم آرایشی به طور متداول در رنگ مشکی برای آرایش چشم استفاده می‌ شوند اما انواع مدادهای رنگی برای چشم هم وجود دارند؛ به طور مثال، مداد چشم نقره ای، آبی و قهوه ای هم برای زیباتر کردن چهره در اطراف چشم به کار می روند.

برای استفاده صحیح از مداد چشم، فوت و فن هایی وجود دارد که به عنوان مهمترین ترفندها در قسمت مقالات آرایشی و بهداشتی به آن اشاره کرده ایم.  مهارت هایی که در کشیدن خط چشم دارید با استفاده از مدادهای آرایشی به راحتی امکان پذیر است. برای آن دسته از افرادی که در استفاده از خط چشم ماژیکی یا مایع، مهارت زیادی ندارند پیشنهاد می شود که ابتدا آرایش چشم ها را با مداد آرایشی شروع کنند.

انواع مداد چشم با قیمت ‌های متفاوت از برندهای متنوع و معتبر در بازار قابل تهیه هستند. برخی از مدادها به گونه ای تهیه شده اند که سر مداد، حالت موم یا واکس دارد و به نرمی برای آرایش چشم به کار می رود. برخی از انواع مدادهای آرایشی برای چشم، حالت ماژیکی دارند و کار کردن با آنها ساده است. اگر به دنبال خرید بهترین مداد آرایشی چشم هستید و می‌ خواهید ماندگاری و دوام بالا داشته باشد، محصولاتی را بخرید که فرمولاسیون آن ساده و سبک بوده، سریع خشک شود و قابلیت ضد آب هم داشته باشد.

 نکات مهم در خرید مداد چشم

تفاوتی نمی کند که آرایش های طولانی مدت در نظر دارید یا آرایش ملایم روزانه؛ استفاده از مداد چشم با کیفیت، نه تنها موجب زیبایی چهره می‌ شود، بلکه سلامت چشم های شما را هم تضمین می کند. نه تنها مدادهای آرایشی چشم، بلکه سایه، خط چشم، ریمل چشم، کانسیلر و موارد مشابه، جزو لوازم آرایشی هستند که باید حتماً با کیفیت بوده تا حساسیتی برای چشم به وجود نیاورند. قیمت خرید مداد چشم هم بسیار اهمیت دارد. مدادهای آرایشی با کیفیت، گران تر هستند. اگر در یک فروشگاه، مشاهده کردید که قیمت مدادهای آرایش چشم، ارزان تر است، تا حد امکان از خرید خودداری کنید؛ چرا که ممکن است دارای مواد آلرژی زا و حساسیت زا باشد و چشمان شما را ناراحت کنند.

هنگام خرید مداد چشم دقت داشته باشید که زمانی که آن را روی پوست پشت دست امتحان می ‌کنید، نرم و روان باشد؛ رنگ مناسب داشته باشد و از همه مهمتر، هیچ حساسیتی ایجاد نکند. اگر از نوعی مداد چشم استفاده کردید و چشم های شما قرمز شد یا سوزش و خارش داشت، استفاده از آن را متوقف کرده و به پزشک مراجعه کنید.

طرح ها و مدل های مختلف از مداد آرایشی چشم در بازار وجود دارند. برای خرید این محصولات و زیباتر کردن آرایش چهره از بخش منوی زیر وارد شوید و بهترین مداد آرایشی را خریداری نمایید.

مهم ترین ترفندهای آرایشی با استفاده از مداد چشم که خانم های جوان باید بدانند

استفاده از مداد چشم یکی از مهم ترین مواردی است که خانم ها هنگام آرایش چشم ها با آن مواجه هستند. قطعاً هنگام خرید لوازم آرایشی چشم با گزینه های زیادی روبرو هستید و اگر موارد مصرف هر یک از ابزارها را ندانید، سردرگم هستید که کدام یک را باید انتخاب کنید. یکی از این...

فهرست