برس مو یکی از متداول ترین و رایج ترین ابزارهای آرایشی محسوب می‌شود.

همه ما تقریباً لوازمی را برای آرایش موها داریم. شانه مو و برس‌های مو، جزو همین لوازم هستند. برای شانه کردن بهتر موها باید از یکی از انواع شانه‌ها یا برس مو استفاده شود. انتخاب بهترین برس مو مسئله‌ای است که مشتریان و افراد مختلف کمتر به آن توجه دارند. همه ما مستقیماً وارد فروشگاه لوازم آرایشی می‌شویم و بدون آنکه از جزئیات خرید بهترین برس برای مو اطلاعی داشته باشیم یک برس را خریداری می‌کنیم.

در اکثر موارد انتخاب برس مو فقط با توجه به زیبایی ظاهری آن انجام می‌شود، غافل از اینکه نکات مهمی در خرید برس وجود دارد که باید از آنها مطلع بود. در یک مقاله تخصصی که درباره نحوه خرید و انتخاب صحیح برس مو منتشر کرده‌ایم. پیرامون همین مطلب، نکات کاربردی را ارائه داده‌ایم. قبل از اینکه برس مو را خریداری کنید این مقاله را کامل مطالعه کنید.

 خرید انواع برس مو

انواع برس مو بر اساس شکل ظاهری یا جنس موادی که از آن ساخته شده است، تقسیم‌بندی می‌شود. برس‌های مو از جنس فلز، چوب و پلاستیک معمولاً در بازار وجود دارند. همچنین شکل ظاهری دندانه ‌های برس هم متفاوت است. برخی از انواع برس برای موهایی مناسب تر هستند که مجعد و موج دار هستند و شانه کردن آنها بسیار دشوار است. بهترین مدل برس مو برای این مدل از موها، برس هایی هستند که دندانه های درشت تری دارند. ترجیحا از برس چوبی با دندانه های ضخیم برای موهای مجعد باید استفاده کرد.

برخی از انواع برس مو، دندانه های کمتری دارند اما در بستر برس، سوراخهایی برای تهویه بهتر برس هنگام شانه زدن قرار داده شده است. برخی از برس های مو حالت گرد و استوانه ای دارند و دندانه های آنها یا فلزی است یا از جنس پلاستیک مقاوم؛ اینگونه برس ها برای پیچ دادن و تاب دادن مو هنگام سشوار زدن طراحی شده اند. اگر می خواهید موهای خود را حالت دهید باید برس های پیچی یا استوانه ای را بخرید.

برخی از انواع برس مو برای رنگ کردن موها یا حالت دادن مو برای شینیون و آرایش مو طراحی شده اند. همان طور که می ‌بینید انواع برس مو در بازار وجود دارد که باید هنگام خرید دقیقاً به کاربردی که از آن انتظار داری توجه کنید.

یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید برس مو، در نظر گرفتن حالت دسته برس است. باید برسی را انتخاب کنید که زمانی که آنها را در دست می گیرید به راحتی موهای خود را شانه بزنید. از انواع برس چوبی یا برس فلزی و پلاستیکی برای شانه زدن موهای خود می توانید استفاده کنید؛ آنچه مهم است اینکه برس باید از مواد مرغوب ساخته شده باشد. در بازار لوازم آرایشی حتی با انواع برس هایی برخورد می کنید که برای ماساژ پوست سر طراحی شده است. این برس ها به شما این امکان را می دهد تا در هنگام شانه زدن مو، پوست سر را هم ماساژ دهید.

فراموش نکنید انتخاب برس مناسب برای شانه زدن موها با سلامت مو و پوست سر شما در ارتباط است. اگر برس شما بیش از حد آلوده شده است، آن را دور بیندازید و برس جدید بخرید

با انواع برس مو و کاربردهای آن برای انواع مو آشنا شویم

پیدا کردن یک برس مو مناسب همیشه هم کار آسانی نیست! گاهی اوقات شما سعی می کنید که یک برس معمولی بخرید و امیدوار هستید که بتواند موهای شما را به راحتی شانه کند. زمانی که صبح از خواب بیدار می شوید و می خواهید موهای خود را برس بکشید، متوجه می شوید که برسی...

فهرست