ضعف عمومی

ضعف عمومی بدن و بیحالی، یک مشکل شایع اما معمولا موقت برای بسیاری از افراد است. احساس خستگی مفرط باعث می شود تا فرد توانایی انجام فعالیت های جسمی را از دست بدهد. گاهی لازم است تا با مراجعه به پزشک و انجام آزمایش های دقیق، علت ضعف و بی حالی مشخص شود.

برای رفع ضعف عمومی بدن، گیاهان دارویی متعددی معرفی شده اند که شاخص ترین آنها جین سنگ است.

? در حال حاضر داروهای گیاهی متعددی از گیاه جین سینگ در بازار موجود است که به صورت منفرد یا به همراه گیاه جینکوبیلوبا (برای تقویت قوای ذهنی) تهیه می شوند.

امروزه این گیاهان دارویی با روش های علمی شناسایی، جمع آوری و عصاره گیری شده و به منظور سهولت مصرف ما، توسط شرکت های داروسازی به شکل های دارویی رایج ساخته شده اند.

☘️ داروی گیاهی GINSIN از پودر ریزوم گیاه جین سینگ به صورت کپسول تهیه شده است که به عنوان تقویت کننده قوای جسمی ‌و فکری استفاده می شود.

☘️ داروی گیاهی HERACLES حاوی عصاره خشک ریشه گیاه جین سینگ و عصاره خشک برگ گیاه جینکوبیلوبا است که به شکل قرص جهت تقویت قوای جسمی ‌و ذهنی، کاهش ضعف و خستگی، محرک سیستم ایمنی در دوران نقاهت و همچنین در درمان عدمتمرکز و درمان علامتی دمانس (شامل دمانس دژنراتیو اولیه و دمانس عروقی)، بهبود عملکرد شناختی، کاهش حافظه و وزوز گوش و سرگیجه با منشأ عروقی استفاده می شود.

☘️ داروی گیاهی RUGINSENG حاوی عصاره خشک ریشه گیاه جین سینگ می باشد که جهت تقویت قوای جسمی و ذهنی، کاهش ضعف و خستگی، رفع عدم تمرکز و به عنوان محرک سیستم ایمنی در دوران نقاهت به کار می رود.

☘️ داروی گیاهی PHYTOTON از عصاره خشک ریشه گیاه جین سینگ و عصاره خشک برگ گیاه جینکوبیلوبا تهیه شده است که جهت تقویت قوای جسمی و ذهنی موثر بوده و به منظور درمان اختلالات ادراکی و آلزایمر کاربرد دارد.

استفاده از فراورده های طبیعی برای کاهش ضعف عمومی

ضعف بدنی ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شده باشد. برخی از بیماری ها مانند کم کاری تیروئید، بارداری، عمل های جراحی، برخی بیماری های خود ایمنی، بیماری های عصبی و عوامل دیگر می تواند با نشانه ضعف عمومی بدن بروز کند. اما در بیشتر موارد ضعف بدنی ناشی از تغذیه نامناسب و کمبود انواع...

فهرست