ابزار ناخن

ابزار ناخن به لوازم و وسایلی گفته می‌شود که برای آرایش ناخن ها استفاده می شود.

شاید با نام پدیکور و مانیکور آشنایی داشته باشید و اگر هم از اصول آن اطلاعی ندارید، حتماً نام آن به گوشتان خورده است. پدیکور و مانیکور، دو فرآیند زیبایی برای ناخن ها است که هم به سلامت ناخن ها کمک می کند و هم آنها را زیباتر نشان می دهد.

متداول ترین ابزار ناخن برای پدیکور و مانیکور به کار می روند. ابزار کوتاه کردن ناخن ها حالت دادن آنها و مراقبت از اطراف به ناخن، همگی جزو همین دسته از لوازم و وسایل قرار می‌گیرند. خرید ابزار ناخن معمولاً هم به صورت خرید تک عددی در فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی انجام می شود و هم می توانید کیت ابزار ناخن را خریداری کنید.

ابزارهایی نظیر قیچی ناخن، ابزار مانیکور، انبر، ناخن گیر، سوهان، موچین، مهم‌ترین ابزار ناخن برای پدیکور و مانیکور محسوب می‌شوند. در این میان برخی از محلول ها، سرم ها و ژل های مراقبت کننده از ناخن ها هم وجود دارند که در راستای همین ابزار باید از آنها استفاده کرد.

استفاده از انواع ابزار ناخن در تخصص آرایشگرهای حرفه ای و افرادی است که سالن های زیبایی و آرایشی را اداره می‌کنند اما برخی از این ابزارها را شما به راحتی می توانید در خانه استفاده کنید. سوهان ناخن برای صاف کردن برجستگی های یا پوسته های اطراف ناخن ها به کار می رود و ناخن گیر برای کوتاه کردن ناخن و کوتاه کردن ریشه های اطراف ناخن ها مناسب است.

 خرید انواع ابزار ناخن

ابزار ناخن را می توانید از فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی خریداری کنید. در این میان برخی از لوازم آرایش ناخن وجود دارند که شاید شما آنها را نشناسید؛ مثلاً لوازمی که از جنس سرامیک ساخته شده است و شکل های متفاوتی دارد. سوهان های سرامیکی وسایلی هستند که برای لایه برداری پوست اطراف ناخن به آرامی روی این قسمت کشیده می‌شوند. معمولاً این ابزارها از برندهای معروف هستند و هیچ حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کنند. سوهان های ساخته شده از مواد ساینده هم همین خصوصیات را دارند. ابزار ناخن با نام قیچی ناخن در تمام انواع برندها متفاوت است و برای کوتاه کردن ناهمواری های یا پوسته های اطراف ناخن استفاده می شود

بهترین راهکار برای آشنایی و خرید انواع ابزار ناخن استفاده از فروشگاه های اینترنتی است. در این فروشگاه ها تمام محصولات قرار داده شده و به همراه مشخصات آنها و قیمت محصولات برای مشتری ارائه گشته است. به این ترتیب به راحتی می‌توانید ابزار مناسب را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناس فروش در داروخانه صحبت کنید.

آنچه نیاز دارید در استفاده از ابزار ناخن بدانید

ابزار ناخن به وسایل و لوازمی می گفته می شود که برای زیباتر کردن ظاهر ناخن ها، آرایش ناخن و مرتب کردن آنها مورد استفاده قرار می گیرد. هیچ چیز بدتر از آن نیست که شما ابزار نامناسب را استفاده کنید و از آن انتظار داشته باشید که ناخن های شما را زیباتر کند! این...

فهرست