استفاده از رنگ ابرو در کنار انتخاب رنگ موی مناسب، چهره افراد را زیباتر می کند.

اکثر خانم ها ترجیح می دهند پس از رنگ کردن موهای خود، رنگ ابروها را هم تغییر بدهند. خرید بهترین رنگ برای ابروها متناسب با چهره افراد، مدل ابرو، رنگ طبیعی ابرو یا رنگ موها باید انجام شود. به طور قطع رنگ مناسب برای ابروی افرادی که پوست روشن دارند با افرادی که پوست برنزه و تیره تر دارند، متفاوت است. استفاده از رنگ های ابرو یکی از راهکارهای آرایش صورت محسوب می شود. اگر شما هم به آرایش ابروهای خود اهمیت می دهید، قبل از استفاده از لوازم آرایشی ابرو، بهتر است رنگ مناسبی را برای ابروهای خود انتخاب کنید.

در بازار، انواع رنگ ابرو با درجه های تیره و روشن در طیف رنگی خاکستری، قهوه ای، دودی، زیتونی و طلایی وجود دارند. رنگ کردن ابروها فوت و فن های خاص خود را دارد. در مقالات آرایشی و بهداشتی به مهمترین نکات برای خرید رنگ ابرو اشاره کرده ‌ایم و کامل توضیح داده ایم که برای رنگ کردن ابروها باید چه مراحلی را طی کنید. این مطالب را مطالعه کرده و مهارت های خود را در خرید و استفاده از بهترین رنگ ابرو بیشتر کنید.

زمانی که برای خرید رنگ ابرو به داروخانه یا فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی مراجعه می کنید، علاوه بر رنگ ها بهتر است برس مخصوص رنگ کردن ابرو، پد آرایشی، اکسیدان مخصوص ابروها، مقداری پنبه، وازلین و ظرف مخصوص رنگ های ابرو را هم خریداری کنید. حجم رنگ هایی که برای ابرو به کار می برید، بسیار اندک است، بنابراین باید این لوازم را مجزا از تجهیزات رنگ مو خریداری کنید.

نکات مهم در خرید رنگ ابرو

هم آقایان و هم خانم ها می توانند رنگ ابرو خریداری کنند. انتخاب طیف رنگی مناسب برای چهره شما در درجه اول به رنگ موها و رنگ پوست بستگی دارد و در درجه دوم باید ببینید که سلیقه شما کدام طیف است. برای داشتن ابروهای زیباتر، رنگ مناسب تر را انتخاب کنید؛ چه بسا بعداً نیاز خواهید داشت که از سایه ابرو یا ریمل ابرو و مداد ابرو استفاده کنید.

رنگ های های تیره تر معمولاً برای افرادی مناسب تر است که رنگ موی آنها روشن تر است. بنابراین رنگ ابروی قهوه ای تیره، خاکستری تیره یا زیتونی تیره پیشنهاد می شود. این رنگ ها برای افرادی که پوست روشن دارند هم مناسب تر است و باعث می شود ابروهای آنها در آرایش صورت، بهتر دیده شود.

برای افرادی که رنگ موی آنها  تیره تر است یا پوست تیره تری دارند بهتر است از طیف رنگ های روشن تر نظیر قهوه ای روشن یا زیتونی ‌روشن استفاده کنند. این افراد باید حتماً با مداد ابرو، حاشیه رشد موها را منظم تر کرده تا  آرایش چهره آنها بهتر به نظر برسد.

اگر تجربه ای در انتخاب و خرید بهترین رنگ ابرو ندارید با کارشناس فروش در فروشگاه آرایشی و بهداشتی صحبت کنید. از خرید رنگ هایی که به پوست  شما آسیب می رساند یا حاوی مواد شیمیایی حساسیت زا است خودداری کنید. برای خرید اینترنتی رنگ ابرو با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

نکاتی که باید درباره خرید رنگ ابرو بدانید…

یکی از چالش هایی که درباره آرایش ابروها وجود دارد، خرید رنگ ابرو است. پیدا کردن رنگ مناسب برای آرایش ابرو در نظر افرادی که تجربه ای در این زمینه ندارند، بسیار دشوار خواهد بود. اگر می خواهید ابروهای شما طبیعی به نظر برسند اما رنگ و جلوه بیشتری داشته باشند، قطعاً نیاز دارید که...

فهرست