پرایمر آرایشی صورت یکی از پرکاربردترین و متداول ترین لوازم آرایشی است که فواید زیادی برای زیباتر کردن چهره دارد.

کرم های پرایمر آرایشی در حقیقت یک لایه حد فاصل روی پوست ایجاد می کنند تا لوازم آرایشی روی یک سطح یکنواخت و هموار، بهتر اجرا شود. استفاده از پرایمر برای افرادی که پوست ناهموارتر دارند یا چین و چروک بیشتری روی پوست خود دارند توصیه می شود.

حتی برای آن دسته از افرادی که معمولاً آثار جوش روی پوست آنها دیده می شود استفاده از پرایمر آرایشی هم مناسب خواهد بود. در انتخاب پرایمر برای پوست باید به پوست خود که پوست چرب، پوست حساس یا پوست معمولی است توجه کنید. نکات مهم در انتخاب و خرید پرایمر آرایشی در مقالات آرایشی و بهداشتی عنوان شده است. شما با مطالعه کامل این مقاله به ترفندهای آرایش صورت با پرایمر آشنا می شوید.

اگر از پرایمر آرایش صورت استفاده کنید به هیچ عنوان منافذ پوست شما را مسدود نمی کند؛ به شرطی که طبق اصول و قواعد خاصی، پرایمر را روی صورت به کار ببرید. برخی از تکنیک های آرایشی به شما می گوید قبل از استفاده از هرگونه لوازم آرایشی، بهتر است صورت خود را کامل تمیز کنید و در صورت لزوم از مرطوب کننده ها استفاده نمایید. در برخی موارد، کرم پرایمر و کرم های پایه آرایشی پس از یکدیگر به کار می روند تا بستر مناسب تری را برای لوازم آرایش صورت ایجاد کنند.

نکات مهم در خرید پرایمر آرایشی

پرایمر آرایش صورت باید با نوع پوست افراد انتخاب شود. برای افرادی که پوست خشک و حساس دارند، لوازم آرایشی پرایمر باید خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی داشته باشد. برای پوست های چرب، پرایمر باید به گونه ای باشد تا بتواند سطح چربی پوست را تنظیم کند و از براق شدن بیش از حد پوست هم جلوگیری نماید. افرادی که پوست حساس و مستعد به آکنه دارند برای خرید پرایمر آرایشی باید با کارشناس محصولات آرایشی و بهداشتی در داروخانه مشورت کنند. معمولاً بهترین محصولات برای این افراد وجود دارد که از جوش زدن صورت آنها نیز جلوگیری می کند.

پس از استفاده از از پرایمر و آرایش کردن تا مدت زمان ۸ ساعت معمولاً مواد آرایشی روی چهره باقی می ماند. اگر از لوازم آرایشی مرغوب استفاده کنید حتی ماندگاری بیشتری هم دارند. این گونه مواد آرایشی ماندگار برای مراسم و جشن ها معمولاً به کار می روند.

توجه داشته باشید که خرید پرایمر آرایشی صورت با پرایمر آرایش چشم یا پرایمر آرایش برای لب ها متفاوت است. هر کدام از این کرم های پرایمر یک ویژگی دارند که در جایگاه خود، آنها را توضیح داده ایم. برای خرید این محصول منحصر به فرد برای پوست صورت از طریق منوی زیر اقدام کنید یا با کارشناس فروش در داروخانه تماس بگیرید.

آنچه خانم ها باید برای استفاده از پرایمر آرایش صورت بدانند

پرایمر آرایش صورت به نوعی لوازم آرایشی صورت گفته می شود که معمولاً قبل از استفاده از هرگونه لوازم آرایشی اصلی بر روی صورت به کارمی رود. تقریباً تمام خانم ها از کرم های پرایمر برای زیباتر کردن بستر آرایش صورت خود استفاده می ‌کنند. برخی از افراد هم علاقه ‌ای به استفاده از پرایمر...

فهرست