فیکساتور

فیکساتور آرایشی صورت یکی از روش لوازم آرایشی متداول برای صورت است که در موارد خاص استفاده می شود.

اکثر افراد، آرایش های روزانه خود را بدون فیکساتور انجام می دهند اما زمانی که نیاز باشد تمام لوازم آرایشی روی صورت تثبیت شوند و به نوعی دوام و ماندگاری طولانی مدت داشته باشند، استفاده از انواع فیکساتور آرایشی صورت ضرورت پیدا خواهد کرد. این لوازم آرایشی در انواع و حالت های مختلف وجود دارند. تثبیت کننده آرایشی در حالت پودری و اسپری وجود دارد و افراد باید با توجه به نوع پوست خود از این فیکساتورها استفاده کنند. لوازم آرایشی فیکساتور به ویژه برای آرایش مراسم، جشن، آرایش عروس و آرایش های مهمانی های طولانی مدت استفاده می شود.

در مقالات آرایشی و بهداشتی، پیرامون نکات مهم استفاده از فیکساتور صورت برای تثبیت لوازم آرایشی صحبت کرده ‌ایم. اگر شما هم به این نوع لوازم آرایشی علاقه دارید و همیشه آرایش های طولانی مدت انجام می دهید، حتماً این نکات را مطالعه کنید.

 نکات مهم در خرید فیکساتور آرایشی صورت

خرید فیکساتور آرایشی صورت باید با توجه به نوع پوست صورت شما انجام شود. اگر پوستی چرب، خشک یا پوست حساس دارید، فیکساتور برای آرایش و تثبیت لوازم آرایشی برای هر یک از حالت ها متفاوت است. تمام افراد می توانند از این لوازم آرایشی استفاده کنند؛ فقط کافی است که اطلاعات خود را از فرمولاسیون محصولات، کامل کرده یا با مشاوره آرایشی و بهداشتی در داروخانه یا فروشگاه صحبت نمایند.

به طور کلی، انواع فیکساتور آرایش صورت برای پوست های خشک حاوی ترکیباتی است که خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی داشته و از خشکی بیش از حد پوست جلوگیری می کنند. تثبیت کننده آرایش صورت برای پوست های چرب، میزان ترشح چربی را کنترل می‌ کند و مانع از براق شدن بیش از حد پوست صورت می شود. اگر از فیکساتور آرایشی به صورت پودر استفاده می‌کنید، بهتر است با استفاده از ابزار قلم مو، پودر فیکساتور را روی صورت خود پخش کنید. رنگ فیکساتور پودری معمولاً بهتر است روشن تر و شفاف تر باشد.

تثبیت کننده آرایش صورت باید بتواند لوازم آرایشی به کار رفته در چهره را تثبیت کند و از آنها در برابر عرق کردن و پاک شدن در اثر نفوذ رطوبت محافظت نماید. به این ترتیب یک نوع لوازم آرایشی ضد آب را در اختیار دارید که موجب ماندگاری آرایش شما خواهد شد.

بهترین فیکساتور آرایشی صورت، محصولی است که ماندگاری بیشتری داشته باشد؛ حساسیت پوستی ایجاد نکند؛ در شرایط آب و هوایی گرم، ماندگار باشد؛ هنگام استفاده، در مدت زمان کوتاه، خشک شود و از همه مهمتر، از خشکی بیش از حد پوست جلوگیری کند. اگر از اسپری فیکساتور یا پودر فیکساتور استفاده می‌کنید باید طبق روش استاندارد برای آرایش صورت عمل کنید. این تثبیت کننده را می توانید در تمام قسمت های صورت خود به کار ببرید. هنگام استفاده از فیکساتور لوازم آرایشی، بهتر است چشمان خود را ببندید تا حساسیت ها و ناراحتی های چشم برای شما ایجاد نشود. تثبیت کننده لوازم آرایشی، صورت شما را زیباتر و یکنواخت تر می کند.

نکات مهم در استفاده از فیکساتور آرایش صورت

فیکساتور آرایش صورت یکی از انواع لوازم آرایشی صورت است که موجب تثبیت شدن لوازم آرایشی روی صورت شما می شود. استفاده از فیکساتور آرایشی به شما کمک می کند بتوانید آرایش صورت خود را برای طولانی مدت نگه دارید. شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در مهمانی های شام، ملاقات...

فهرست