آرایش لب

آرایش لب یکی از عناصر زیباتر کردن آرایش صورت و چهره است.

نمی توان انتظار داشت که صورت خود را آرایش کنید اما لوازم آرایشی را برای لب استفاده نکنید. انواع لوازم آرایشی صورت وجود دارد که می‌توان آنها را متناسب با رنگ لب ها استفاده کرد. در هنگام آرایش لب با طیف وسیعی از لوازم آرایشی روبه‌رو هستید که هرکدام خواص و ویژگی های متفاوتی دارند. به طور کلی انواع رژ لب برای زیباتر کردن لب ها در رنگ ها و حالت های مختلف وجود دارد اما به راحتی و در مرحله اول، نمی‌توان از رژ لب به طور مستقیم روی لب ها استفاده کرد. دلیل آن هم کاملاً واضح است! قبل از هر گونه آرایش کردن در قسمت های مختلف صورت باید شرایط پوست را تنظیم کنید. برای آرایش لب هم همینطور است.

برای اینکه لب ها را برای آرایش آماده کنید باید از نرم کننده یا بالم لب، روی لب ها استفاده کنید تا خشکی پوست برطرف شود و حالت پستی و ناهمواری آن از بین برود. روش های مراقبت از لب ها با استفاده از محصولات نرم کننده و مرطوب کننده، بارها در مقالات آرایشی و بهداشتی به آن پرداخته شده است. پس از اینکه شرایط لب ها آماده شد، نوبت به آرایش لب می‌رسد. یکی از لوازم آرایشی قبل از استفاده از رژ لب، کانسیلر مخصوص آرایش لب نام دارد. کانسیلر می‌تواند رنگ لب ها را با رنگ صورت یکسان کند و به این ترتیب پس از استفاده از رژ لب، آرایش زیباتری خواهد داشت.

 ترفندهایی برای زیبا شدن آرایش لب

هنگام خرید رژ لب با انواع لوازم آرایشی روبه‌رو هستید که در حالت های مختلف وجود دارد. رژ لب مایع، رژ لب مدادی، رژ لب استیک و رژ لب ژله‌ای، متداولترین لوازم آرایشی در گروه رژ لب هستند. استفاده از هر کدام روش خاص خود را دارد. برخی از انواع رژلب مایع، حالت براق به لب ها می دهد. برای استفاده از رژ لب مدادی با چند حرکت ساده می توانید لب های خود را زیباتر کنید. در نهایت حتی می توانید از برق لب برای زیباتر شدن آرایش لب های خود استفاده کنید.

اهمیت دادن به آرایش لب ها به اندازه‌ای است که افراد می‌توانند لب های کوچک تر را بزرگتر جلوه دهند یا لب های بزرگتر را کوچکتر نشان دهند. با استفاده از لوازم آرایشی مخصوص لب به راحتی می توانید لب ها را آنطور که نیاز دارید نشان دهید. برای بزرگتر جلوه دادن لب ها می توانید ابتدا خط لب را در ناحیه بیرونی لب ها بکشید و سپس رژ لب را استفاده کنید. برای کوچکتر نشان دادن لب ها باید خط لب را در خط داخلی استفاده کنید تا کوچک تر شود.

با توجه به رنگ پوست و تم آرایشی صورت، از انواع رنگ ها برای رژ لب می توانید استفاده کنید. رنگ های سرد و رنگ های گرم در تناژ تند و ملایم در دسترس هستند. کافیست رنگی‌که به چهره شما زیبایی بیشتری می بخشد را برای آرایش لب ها به کار ببرید. برای خرید انواع رژ لب از طریق فروشگاه اینترنتی در این قسمت اقدام نمایید یا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس داروخانه صحبت کنید.

چگونه بهترین آرایش لب را داشته باشید؟

آرایش لب تقریباً برای تمام خانم ها اهمیت دارد. هر فردی علاقه مند است که لب های زیبا داشته باشد؛ چرا که به نوعی موجب می شود آرایش صورت، زیباتر و جذاب تر به نظر برسد. فرم لب ها در صورت به نوعی می تواند چهره فرد را تعریف کند. عموماً تاکنون دقت کرده اید...

فهرست