شامپو رنگ مو یکی از محصولات آرایشی مو است که در رقابت با استفاده از رنگ مو برای موی خانم ها می باشد.

البته آقایان هم نسبت به رنگ کردن موهای خود سلیقه های متفاوتی دارند. علاوه بر اینکه شما می توانید از انواع رنگ مو برای زیباتر کردن موهای خود استفاده کنید اما محصول دیگری به نام شامپو رنگ وجود دارد که دقیقاً همان کار را انجام می‌دهند اما یک سری محدودیت هایی دارد که باید به آن توجه کنید.

استفاده از شامپو رنگ مو دقیقاً زمانی کاربرد دارد که شما فرصت محدودی دارید و می خواهید موهای خود را رنگ بزنید؛ شامپو رنگ مو همانند یک شامپوی حمام استفاده می شود و پس از حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه، رنگ موی شما را تغییر می دهد. آنچه که درباره انواع شامپوی رنگ مو وجود دارد این است که این شامپوها حاوی رنگدانه هایی هستند که به موهای شما نفوذ می‌کنند و آنها را به رنگ دلخواه شما در می آورند. نکته مهم درباره استفاده از این لوازم آرایش این است که شامپوی رنگ مو حالت موقت یا نیمه دائمی دارد و پس از چند بار شستشو، پاک می شود اما رنگ موی دائمی با چند بار شستشو از بین نمی رود و ماندگاری بهتری دارد.

 نکته مهم هنگام استفاده از شامپو رنگ مو

هنگام استفاده از شامپو رنگ مو فراموش نکنید که این  محصولات حاوی ترکیبات شیمیایی هستند و قبل از اینکه آن را روی موهای خود امتحان کنید باید مطمئن شوید که حساسیت به نسبت به آن ندارید. قبل از استفاده از شامپو رنگ مو، مقدار کمی از آن را روی پوست پشت دست خود امتحان کنید و اگر حساسیت پوستی نداشتید موهای خود را با آن شستشو دهید. اگر شستشو با شامپو رنگ مو را غلیظ تر تنظیم کنید، رنگ نهایی، تیره تر می شود.

 نکات مهم در مورد شامپو رنگ

بارها در منابع مختلف خوانده ایم که استفاده مکرر و پیوسته از شامپو رنگ مو می ‌تواند به موها آسیب بزند یا حتی به پوست شما نفوذ کند و ناراحتی هایی را در پی داشته باشد. اگر موهای شما کوتاه است شاید بهتر باشد برای رنگ موی موقت از شامپو رنگ استفاده کنید اما توجه داشته باشید که این شامپوها تنوع رنگ کمتری دارند و شما همانند آنچه که از رنگ مو انتظار دارید، نمی توانید آن ها را روی موهای خود استفاده کنید!

متداول ترین و رایج ترین کاربردهای شامپو رنگ برای افرادی است که موهای سفید یا موهای خاکستری زیادی در سر خود دارند و می‌ خواهند آن را بپوشانند. اگر رنگ مو و شامپو رنگ مو را درست انتخاب نکنید و تنها می تواند موجب ریزش موی شما شود یا ناراحتی های پوستی را برای پوست سر شما به وجود آورد. قبل از خرید هر یک از این محصولات باید در مورد ترکیبات اولیه، حساسیت و استاندارد بهداشتی و تاریخ انقضای آن اطلاعات خود را کامل کنید.

برای خرید بهترین شامپو رنگ مو و رنگ مو حتماً با فروشنده مشورت کنید. از منوی زیر می توانید بهترین شامپوی رنگ را انتخاب کرده و سفارش دهید.

شامپو رنگ برای موها چیست و چگونه موجب زیبایی موها می شود؟

شامپو رنگ، اصطلاحی است که در گروه لوازم آرایش مو وجود دارد و شامل شامپوهایی می باشد که به عنوان جایگزین رنگ مو به کار می روند. اینکه این شامپوها چگونه عمل می‌ کنند و فرمولاسیون آنها چگونه است، قصد داریم در این مطلب به طور کامل در مورد آن صحبت کنیم. آرایش موها و زیبایی...

فهرست