واریاسیون

واریاسیون یکی از انواع لوازم آرایش مو است که به همراه رنگ مو و اکسیدان باید استفاده شود.

لوازم آرایشی با نام واریاسیون رنگ مو به تنهایی برای ایجاد رنگ خاص روی موها به کار نمی رود اما می ‌تواند با نسبت مشخص با رنگ مو و اکسیدان مخلوط شود تا سایه روشن یا تیره را روی موها ایجاد کند. فراموش نکنید که زیباتر کردن آرایش موها با نسبت صحیح هر یک از این مواد آرایشی امکان پذیر است. هرچقدر مقدار واریاسیون را برای رنگ مو بیشتر استفاده کنید، رنگ نهایی، تیره تر خواهد شد. اگر مدت زمان بیشتری روی موهای شما از این موارد استفاده شود باز هم رنگ موی تیره تری را به شما می دهد.

هنگامی که برای خرید انواع رنگ مو و اکسیدان و واریاسیون مراجعه می‌کنید، حتماً فروشنده به شما راهنمایی های لازم را خواهد کرد. واریاسیون رنگ مو در رنگ های مختلف در بازار وجود دارد. رنگ سبز، واریاسیون زرد، آبی، خاکستری، قرمز و نقره ای به طور متنوع در بازار هستند. هر کدام یک سری ویژگی ها و خواصی را روی موها ایجاد می‌کنند. همچنین اگر این لوازم آرایشی را با نسبت مشخص استفاده کنید، در یک رنگ خاص می تواند طیف روشن یا تیره داشته باشد. مثلاً شما واریاسیون زیتونی را می‌ خرید؛ اما اگر کمتر یا بیشتر استفاده کنید این رنگ می تواند به حالت خاکستری یا دودی یا زیتونی تیره تغییر پیدا کند؛ برای رنگ بنفش و قهوه ای یا رنگ واریاسیون قرمز هم همین حالت اتفاق می افتد.

هنگام خرید واریاسیون رنگ مو با کدها و عددها سر و کار دارید که اگر تجربه ای در این زمینه نداشته باشید، کار شما دشوارتر می شود و باید از فروشنده کمک بگیرید. اگر می خواهید لوازم آرایشی مو را از داروخانه تهیه کنید با کارشناس فروش در داروخانه صحبت کنید.

استفاده از واریاسیون برای رنگ مو

واریاسیون رنگ مو می تواند اثرات قوی تر یا ملایم تری را روی رنگ مو ایجاد کند. واریاسیون در واقع یک سایه خاصی را روی مو به وجود می‌آورد. برای رنگ کردن مو و استفاده از واریاسیون، در قدم اول، طیف رنگ گرم یا طیف رنگ سرد را انتخاب کنید. این رنگ ها را از روی کاتالوگ رنگ می توانید مشخص کنید.

ترکیب واریاسیون رنگ مو به تنهایی بسیار قوی است و پیشنهاد می کنیم به همراه اکسیدان و رنگ مو استفاده شود. البته اگر تصمیم دارید واریاسیون مو را به تنهایی استفاده کنید باید غلظت مشخصی داشته باشد و این کار را از طریق یک آرایشگر حرفه ای انجام دهید. شاید لازم باشد واریاسیون را با مواد شوینده یا اکسیدان رقیق کنید تا تاثیرات خود را بگذارد.

برای خرید بهترین واریاسیون و رنگ مو از منوی زیر محصولات مورد نظر را انتخاب کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش در داروخانه صحبت کنید.

ترکیب رنگ مو با استفاده از رنگ موی اصلی، اکسیدان و واریاسیون

شاید فکر کنید که ترکیب رنگ مو با استفاده از موادی مانند اکسیدان و واریاسیون یا حجم دهنده های رنگ مو، چندان دشوار نباشد؛ اما زمانی که به یک طیف خاصی رنگ مو فکر می کنید، قطعاً با چالش هایی روبرو می شوید! در چند قدم ساده متوجه خواهید شد که ترکیب رنگ مو، چندان...

فهرست