مداد ابرو یکی از پرمصرف ترین و متداول ترین لوازم آرایش ابرو است.

اکثر خانم ‌ها در کیف آرایشی خود تقریباً یکی از انواع مداد ابرو را دارند. این مدادهای آرایشی، رنگ های متنوع داشته اما اکثر آنها در طیف رنگی قهوه ای یا خاکستری وجود دارند. رنگ قهوه ای روشن و تیره در درجه های مختلف، مورد علاقه اکثر افراد قرار دارد. تقریباً تمام خانم ها اگر بخواهند ابروهای خود را رنگ کنند، از طیف قهوه ای استفاده می‌کنند؛ بنابراین مداد ابرو برای آرایش کردن این قسمت هم در همین رنگ ها در بازار وجود دارد.

زمانی که برای خرید مداد آرایشی ابرو اقدام می کنید متوجه رتبه بندی یا درجه بندی رنگ ها می شوید. نکته مهم این است که رنگ مداد ابرو باید یک تا دو درجه، تیره تر از ابروها باشد.

اگر مداد ابروی قهوه ای روشن را بر روی ابروهایی استفاده کنید که رنگ تیره دارد، ظاهر زیبایی پیدا نخواهد کرد! برای ابروهای قهوه ای روشن از مداد آرایشی به همان رنگ یا یک درجه تیره تر استفاده کنید. خرید مداد ابرو هم فوت و فن های خاص خود را دارد. اگرچه این مدادهای آرایشی، ظاهر ساده ‌ای دارند اما اگر آنها را نامناسب انتخاب کنید به ابروهای شما آسیب می ‌زند و شاید موجب شود موهای ابرو ریزش پیدا کند.

در بخش مقالات آرایشی و بهداشتی به مسئله نکات مهم در خرید مداد ابرو و طرز استفاده از آن اشاره کرده ایم. قبل از خرید حتماً این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید.

 نکات مهم در انتخاب و خرید مداد ابرو

استفاده از مداد ابرو در کنار سایه ابرو به شما کمک می کند ابروهای خود را توپُر تر و پررنگ تر نشان دهید. زیباتر کردن آرایش ابروها با استفاده از مدادهای آرایشی به سادگی و با کمترین هزینه امکان پذیر است. در درجه اول باید رنگ مناسب را برای مداد آرایشی ابرو انتخاب کنید. برخی از مدادها سر نرم تر و برخی سر سخت تر دارند. قبل از آنکه مداد آرایشی را بخرید، آن را روی پوست پشت دست خود امتحان کنید.

از انواع مدادهای ابرو استفاده کنید که رنگ ماندگارتر داشته باشد و در مدت زمان آرایش، به راحتی پاک نشود. سعی کنید مدادهایی را بخرید که اندکی حالت چربی داشته باشد که به راحتی روی موهای ابرو حرکت کند. قیمت خرید مدادهای آرایشی ابرو هم اهمیت دارد. از خرید مدادهای بدون برچسب مجوزها یا مدادهایی که نام برند آنها را نمی شناسید و از اعتبار آنها مطمئن نیستید، خودداری کنید. اگر تجربه ای در خرید مداد ابرو از برندهای معروف ندارید با کارشناس فروش فروشگاه صحبت کنید یا از آرایشگر خود کمک بگیرید. در انتخاب رنگ مداد ابرو توجه داشته باشید که رنگ مداد برای ابروها با رنگ مو یا رنگ صورت شما همسان باشد.

با در نظر گرفتن نقاط فوق برای خرید مداد ابرو می توانید از منوی زیر، محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. برای اطمینان بیشتر و کسب اطلاعات در مورد خرید اینترنتی لوازم آرایش می توانید با کارشناس فروش در داروخانه صحبت کنید.

بهترین شیوه های آرایش ابرو با استفاده از مداد ابرو

استفاده از مداد ابرو به عنوان یکی از مهمترین لوازم آرایش ابرو و زیباتر کردن چهره، بسیار متداول می باشد. داشتن ابروهای زیبا، آرزوی تمام خانم ها است. این مسئله به ویژه برای خانم های جوان، اهمیت بیشتری پیدا می کند. اگر شما هم به آرایش ابروهای خود اهمیت می دهید، برای شما خبرهای خوبی...

فهرست