ترولی آرایشگاه یکی از انواع لوازم یا ابزارهای آرایشگاهی محسوب می شود.

یک ترولی عبارت است از وسیله ای که شبیه به کمد نظم دهنده می باشد اما دارای طبقات بیشتر است و چند چرخ در قسمت پایه خود دارد. ترولی برای نظم دادن وسایل داخل آرایشگاه ها و سالن های زیبایی و آرایشی طراحی شده است. چرخ‌ های ترولی کمک می‌ کند تا این وسیله نسبتاً بزرگ به راحتی در سالن جابجا شود. از آنجایی که مجهز بودن سالن ‌های آرایشی بسیار اهمیت دارد، ترولی آرایشگاه برای همین منظور طراحی شده است. در داخل طبقات و یا کشورهای ترولی میتوان انواع لوازم آرایشی و وسایل شینیون مو، آرایش صورت یا آرایش ویژه عروس را با نظم بیشتری قرار داد.

ترولی آرایشگاهی در انواع و مدل های مختلف در بازار وجود دارد. همچنین آنها رنگ بندی متنوعی دارند و متناسب با دکوراسیون سالن آرایشی می توانند انتخاب شوند. هر فرد به طور شخصی می تواند یک ترولی کوچک برای روی میز خود داشته باشد؛ اما این تجهیزات زمانی که چند طبقه باشند فقط در سالن آرایشگاه باید استفاده شوند. چند کشو یا طبقه در ترولی موجب می‌شود آرایشگر برای هر فرایند آرایش یا زیبایی به راحتی به وسایل خود دسترسی داشته باشد. آرایشگاه های زیبایی مخصوص آرایش ناخن یا کاشت مو هم می‌توانند ترولی آرایشگاه خریداری کنند.

 نکات مهم در خرید ترولی آرایشگاه

در مقالات آرایشی و بهداشتی پیرامون معرفی زیباترین مدل های ترولی آرایشگاهی مطالبی را عنوان کرده‌ایم. در این قسمت با مهمترین نکاتی که در خرید ترولی به شما کمک می کنند، آشنا خواهید شد.

همانطور که در تعریف فوق به آن اشاره کردیم ترولی در آرایشگاه، شامل یک محفظه بزرگ است که از تعدادی که طبقه تشکیل شده است، بنابراین نکته اول برای خرید ترولی این است که شما دقیقاً به چه تعداد فضا نیاز دارید؟ ترولی شما باید چند طبقه باشد و چند قسمت جانبی در کنار آن وجود داشته باشد؟ برخی از انواع ترولی دارای آینه هستند. در این مورد هم بررسی ‌های لازم را انجام دهید.

قیمت ترولی آرایشگاه متفاوت است. ترولی که از مواد با کیفیت و در مدل های شیک ساخته شده‌اند، گرانتر هستند. اگر صاحب یک آرایشگاه بزرگ و مجهز هستید الزاماً باید ترولی آرایشگاه را از نوع با کیفیت و زیباتر خریداری کنید. انواع ترولی چرخ دار یا ترولی ثابت برای سالن آرایشی می‌توانند به کار روند. با توجه به فضای آرایشگاه یا سالن زیبایی انواع ترولی برای قسمت های مختلف قابل سفارش هستند. برخی از انواع ترولی در آرایشگاه، کشوها یا طبقات کمتری دارند و صرفاً برای نظم دهی تعداد خاصی از لوازم به کار می روند.

هنگام خرید ترولی آرایشگاه دقت داشته باشید که وزن آن چقدر است؛ چرا که باید هنگام جابجا کردن کمترین نیرو به آن وارد شود. سعی کنید تجهیزاتی را بخرید که چرخ‌ های محکمتری داشته باشد. به این ترتیب به زودی دچار شکستگی یا خراب شدن نخواهند شد. انواع ترولی از بهترین فلزات یا پلاستیک مقاوم ساخته می شوند. سعی کنید اطلاعات خود را در این باره افزایش دهید و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنید. برای خرید ترولی آرایشگاه می ‌توانید با کارشناس فروش در داروخانه صحبت کنید.

ترولی آرایشگاهی و بهترین مدل های آن در سال ۲۰۲۰

ترولی آرایشگاهی یکی از مهمترین تجهیزات سالن های آرایش و زیبایی محسوب می شود. در عبارت کلی، ترولی به وسایلی گفته می شود که شبیه به کمدهای کوچک طبقه دار هستند، با این تفاوت که دارای چرخ می باشند و شما می‌توانید به راحتی آنها را به قسمت های مختلف سالن آرایشگاه حرکت دهید. خرید ترولی...

فهرست