رژ گونه یکی از متداول ترین لوازم آرایشی صورت است که کاربردهای ساده‌ای را از آن سراغ داریم.

تقریباً تمام خانم ها در آرایش روزانه خود از رژ گونه استفاده می‌ کنند. هنگامی که برای خرید این نوع لوازم آرایشی مراجعه می کنید آنها را معمولاً شبیه به پالت های سایه چشم پیدا خواهید کرد. بهترین رژ گونه در پالت های چند رنگی متنوع در دسترس هستند. برای اینکه این لوازم آرایشی را بهتر انتخاب کنید، تکنیک ها و نکاتی وجود دارد که باید بدانید در مقالات آرایشی و بهداشتی درباره نکات مهم در خرید رژ گونه و استفاده از آن پیرامون این مسئله صحبت کرده ‌ایم.

زمانی که به یک پالت رژ گونه نگاه کنید، طیف های رنگی روشن و تیره را مشاهده خواهید کرد. رنگ هایی که در گروه رنگ صورتی، برنزه، طلایی، سفید، نقره ای و رنگ های متمایل به سبز وجود دارند و هر گروه از این پالت های رنگی برای یک نوع آرایش صورت به کار می روند. اگر قصد خرید رژ گونه را دارید به ابزارهایی نظیر برس آرایشی یا قلم موی آرایشی هم نیاز خواهید داشت. در قسمت بعدی با چند نکته ساده هنگام خرید این لوازم آرایشی کاربردی آشنا می شویم.

 نکات مهم در خرید رژ گونه

در گام اول، هنگام خرید رژ گونه، به نوع پوست خود و رنگ پوست توجه کنید. افرادی که پوست تیره تری دارند باید از رژ گونه روشن ‌تر، چیزی شبیه به رنگ های زرد یا برنزه یا طلایی استفاده کنند. در مقابل، افرادی که پوست روشن دارند رژ گونه را باید در طیف رنگی تیره تر خریداری نمایند. استفاده از این لوازم آرایشی پس از استفاده از کرم های آرایشی انجام می شود، بنابراین اگر رنگ رژ گونه را درست انتخاب کنید، روشنایی و درخشندگی خاصی را روی چهره شما ایجاد خواهد کرد.

در مرحله دوم انتخاب کنید که به کدام یک از انواع رژ گونه نیاز دارید. این لوازم آرایشی به حالت پودری شکل، کرم، ژله ای یا مایع وجود دارند. برای هرکدام از این رژ گونه باید ابزار خاص نظیر پد آرایشی، قلم مو یا برس هم تهیه کنید. بهترین رژ گونه انواعی هستند که بتوان از آن برای انواع پوست استفاده کرد؛ همچنین باید ماندگاری و دوام خوبی داشته باشند.  از لوازم آرایشی که حساسیت پوستی ایجاد می کنند یا مواد شیمیایی مضر دارند خودداری کنید.

 ترفندهای استفاده از رژ گونه

پس از این که کرم های آرایشی، کانسیلر و کرم پایه آرایشی را به طور کامل روی صورت خود استفاده کردید، نوبت به رژ گونه می رسد. سعی کنید در مکانی آرایش کنید که نور کافی وجود دارد، به این ترتیب بهتر می توانید محل بازتاب نور روی چهره خود را تشخیص دهید. با استفاده از قلم مو یا هر ابزار دیگری، رژ گونه را در محل مورد نظر قرار داده و در جهت عقب، به عقب سمت گوش یا کناره های چشم خود بکشید. نحوه کشیدن رژ گونه به شکل و فرم صورت افراد بستگی دارد.

قبل از خرید رژ گونه اطلاعات خود را درباره انواع بهترین مارک ها کامل کنید و سپس خرید خود را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر از  قیمت رژ گونه با کارشناسان فروش در داروخانه تماس بگیرید.

آرایش صورت با استفاده از رژ گونه به روش حرفه ای ها

استفاده از رژ گونه برای داشتن یک آرایش زیباتر و جذاب تر، انتخاب تمام خانم‌ ها است. اگر بخواهید محتویات یک کیف آرایشی زنانه را بررسی کنید، قطعاً انواع رژ گونه در داخل آن وجود دارد. در کنار این لوازم آرایشی، ریمل چشم، کانسیلر، کرم آرایشی، پد آرایشی، مداد ابرو و نظایر این ها هم...

فهرست