بهداشتی و آرایشی / بهداشتی / تجهیزات آرایشی / آیینه

آیینه

آینه آرایشی یکی از انواع لوازم و وسایل آرایشی است.

تمام خانم ها یکی از انواع آینه ها را با ابعاد کوچک یا متوسط در کیف آرایشی خود به همراه دارند. آینه را می توان یکی از ضروری ترین لوازم و وسایل برای آرایش کردن عنوان کرد. بدون استفاده از آینه ها، آرایش کردن بسیار دشوار است و می توان گفت تا حدی غیر ممکن خواهد بود.

برخی از انواع آینه های آرایشی، کوچک هستند و یک پایه کوتاه دارند تا به راحتی روی میز قرار بگیرند و برخی دیگر از آینه های آرایشی بزرگتر هستند؛ علاوه بر این که می‌توان روی میز استفاده کرد، برای نصب روی دیوار هم گزینه ایده آلی خواهند بود. در هر صورت، انتخاب یک آینه آرایشی مناسب به  نیاز افراد بستگی دارد. معمولاً آرایشگرها از آینه های بزرگ و یا آینه های قدی استفاده می کنند. برای منزل هم میتوان آینه آرایشی زیبا با نمای جذاب یا فانتزی استفاده کرد.

شاید تعجب کنید اما خرید آینه آرایشی هم نکات مهمی دارد که باید همواره در نظر داشت. یک آینه خوب، با دوام و مقاوم است و به راحتی دچار ترک خوردگی  نمی شود یا به راحتی نمی شکند. برخی از انواع آینه های آرایشی از نظر ضخامت، اندازه بیشتری دارند و سنگین تر هستند. این آینه ها برای سالن های آرایشی بهتر استفاده می ‌شوند.

برخی از انواع آینه های آرایشی، دایره ای شکل هستند و به صورت یک صندوقچه، باز و بسته می شوند. این آینه ها جزو آینه های کیفی یا آینه جیبی به شمار می روند و سبک هستند و در هر مکان یا زمان می توانید از آن ها استفاده کنید. در این میان، مدل هایی از آینه آرایشی هم وجود دارد که به صورت یک دایره، طراحی شده که در قاب مشخصی قرار می گیرد و یک دسته دارد. این آینه ها طرح های متفاوتی دارند و می توان آن را در کیف هم قرار داد.

 خرید آینه آرایشی برای سالن های آرایش و زیبایی

زیباترین مدل های آینه آرایشی را می توان برای سالن های آرایشی و زیبایی استفاده کرد. این آینه ها معمولاً مستطیل یا مربع با ابعاد و اندازه های بزرگ هستند. ایده جذابی که در آینه های آرایشی در سالن های بزرگ اجرا شده است این که اطراف آینه ها را لامپ های نورانی قرار داده اند تا روشنایی خاصی را در آینه ایجاد کند. به این ترتیب هنگام آرایش کردن انعکاس نور باعث‌ می شود آرایشگر، ظرافت و دقت بیشتری هنگام آرایش افراد داشته باشد.

انتخاب رنگ و سبک آینه آرایشی برای سالن آرایشی و زیبایی، هم راستا با انتخاب دکوراسیون سالن انجام می گیرد. برخی از انواع آینه های آرایشی دارای قاب فانتزی هستند. این آینه ها برای سالن های آرایش مراسم، آرایش عروس و حتی سالن های مزون لباس قابل استفاده می باشند.

برای خرید آینه آرایشی از منوی زیر، محصولات مورد نظر را انتخاب کرده یا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش در داروخانه صحبت کنید.

نکات مهم و فوت و فن های خرید آینه آرایشی برای همه

خرید آینه آرایشی یک مسئله مهم در گروه خرید لوازم آرایشی است که چندان مورد توجه قرار نمی گیرد! فقط زمانی خرید آینه اهمیت پیدا می‌کند که آرایشگرها بخواهند سالن آرایشی و زیبایی خود را راه اندازی کنند. تمام خانم ها تقریباً یک آینه کوچک را در کیف خود دارند و از همان برای آرایش کردن هم...

فهرست