انواع ریمل چشم جزو بهترین لوازم آرایش صورت هستند که اکثر خانم ها تقریباً حتی در آرایش روزانه خود هم از آنها استفاده می کنند.

زیبایی چشم ها تأثیر مثبتی در آرایش صورت دارد. هر اندازه لوازم آرایش چشم را حرفه ای تر به کار ببرید، چهره زیباتری خواهید داشت. انواع لوازم آرایشی برای چشم ها شامل سایه چشم، مدادهای چشم، خط چشم و ریمل چشم است. ریمل چشم، عبارت است از یک ماده آرایشی به رنگ سیاه که توسط یک برس مخصوص از مخزن ریمیل استفاده می شود. به این ترتیب می توان انواع ریمل را از دیدگاه متفاوت تقسیم بندی کرد. ریمل چشم از نظر شکل و اندازه برس، متفاوت است. همچنین این ریمل ها بسته به نوع کاربردی که در آرایش چشم دارند با یکدیگر فرق می کنند.

هنگام خرید ریمل چشم با عبارت هایی نظیر ریمل حجم دهنده، ریمل های بلند کننده مژه و ریمل های حالت دهنده روبرو هستید. هر یک از انواع این ریمل ها یک ویژگی و کاربرد دارند. به طور مثال، ریمل های حجم دهنده باعث می شود مژه های چشمان شما ضخیم تر به نظر آید. ریمل های حالت دهنده علاوه بر اینکه مژه ها را ضخیم تر می کنند، به آنها حالتی شبیه به فر مژه می ‌دهند. از آنجایی که از مواد شیمیایی، مواد پلیمری و رنگ دانه ها در تهیه انواع ریمل چشم استفاده شده است، قطعاً باید توجه کنید که از برندهای معتبر خریداری نمایید.

اگر ریمل چشم را استفاده کردید و چشمان شما قرمز شد یا دچار حساسیت ها و ناراحتی ها شد، از استفاده از ریمل خودداری کرده و به پزشک مراجعه کنید. برخی از انواع ریمل ها بسیار پرطرفدار و پرفروش هستند. در مورد قیمت ریمل حتماً منابع مختلف را بررسی کنید و با کاربردهای آن آشنا شوید.

نکات مهم برای استفاده از ریمل چشم

قبل از اینکه یکی از انواع ریمل را خریداری کنید مطمئن شوید چشمان شما هیچ ناراحتی ندارد یا نسبت به لوازم آرایشی، دچار هیچ حساسیتی نمی ‌شود. وقتی ریمل چشم را استفاده می کنید به منزله نزدیکترین محل تا ورودی چشمان شما تلقی می شود. از ریمل هایی برای آرایش استفاده کنید که مواد حساسیت زا در فرمولاسیون آن وجود نداشته باشد.

قبل از استفاده از ریمل چشم از پایه آرایشی استفاده کنید. ریمل ها را تا نزدیکی محل رشد مژه ها استفاده کنید و بیشتر از آن به کار نبرید. وقتی می‌خواهید آثار ریمل چشم را پاک کنید، از بهترین پاک کننده های مواد آرایشی استفاده کنید.

برخی از انواع ریمل ها متناسب با چشم های حساس تهیه شده اند. برای اطلاع از این ریمل ها هم با فروشنده مشورت کنید. قبل از اینکه ریمل را بخرید، مشخص کنید که ریمل حجم دهنده می‌خواهید یا ریمل معمولی و غیره. فوت و فن های استفاده از ریمل چشم و نکات مهم، در قسمت مقالات آرایشی و بهداشتی به طور مفصل گفته شده است.

در قسمت زیر می توانید انواع ریمل چشم را بررسی کرده و پس از مشاهده مشخصات آن، بهترین محصول را سفارش دهید.

راهنمای خرید ریمل چشم که خانم های جوان باید بدانند…..

خرید ریمل چشم به عنوان یکی از پر مصرف ترین لوازم آرایش چشم ، بسیار اهمیت دارد و از آنجایی که ریمل معمولاً با مژه ها در ارتباط است، باید بهترین نوع آن خریداری شود تا حداقل آسیب ها را به چشم وارد کند. خرید بهترین مارک ریمل، چالش بزرگی برای خانم‌ های جوان است؛...

فهرست