ریمل ابرو یکی از لوازم آرایش ابرو است که برای حالت دادن و منظم کردن موهای ابرو به کار می رود.

آرایش ابروها جزوه آرایش صورت هستند و موجب زیباتر شدن چهره می شوند. اگر تا کنون نمی دانستید که خرید ریمل ابرو چه مزیتی دارد یا با این ابزار آشنا نبودید، اکنون با ما همراه باشید تا شما را با این ابزار آرایشی بیشتر آشنا کنیم.

برای افرادی که تمایل دارند ابروهای پرپشت تری داشته باشند و مدل و فرم ابروهای آنها منظم تر باشد، علاوه بر مداد ابرو می‌توانند از ریمل ابرو هم استفاده کنند. استفاده از تمام لوازم آرایشی مخصوص ابروها هیچ محدودیتی ندارد، به شرط آنکه شما بهترین برندهای موجود را انتخاب کنید و روش استفاده صحیح از هرکدام از لوازم آرایشی را بدانید.

در مطالب قبلی که در بخش مقالات آرایشی و بهداشتی منتشر کردیم به طور کامل درباره نکات مهم هنگام خرید ریمل ابرو، طریقه استفاده صحیح از آن و همچنین تاثیر آن در زیباتر شدن ابروها مطالبی را عنوان کرده ایم. با مطالعه مقالات بهتر می توانید اطلاعات خود را درباره لوازم آرایشی صورت افزایش دهید. در ادامه به مهمترین مزایای استفاده از ریمل ابرو و نکات مهم برای خرید این ابزار آرایشی مناسب می‌پردازیم.

 نکات مهم در استفاده از ریمل ابرو

به طور کلی ریمل ابرو کمک ‌می کند موهای ابرو در یک جهت، نظم داده شود. به این ترتیب افرادی که موی ابروی آنها پراکنده است یا ابروهای توخالی دارند، به راحتی با استفاده از ریمل ابرو و سایه ابرو می‌توانند ابروهای خود را آرایش کنند. زمانی که می‌خواهید ریمل ابرو بخرید با مدل های مختلف رو به رو می شوید.

برخی از انواع ریمل حالت ژله ای دارند و برخی دیگر مانند ریمل چشم، یک ماده غلیظ سیاه رنگ هستند. برخی از انواع ریمل ابرو همواره وجود دارد که به رنگ قهوه ای می باشد. انتخاب بهترین ریمل ابرو بستگی به نوع آرایش ابروهای شما دارد. برخی از ریمل ها در حالت پودری شکل هستند و علاوه بر این که ابروها را پررنگ تر می کنند، به آنها حالت مناسب هم می دهند.

برای خرید بهترین ریمل ابرو دقت داشته باشید که رنگ ریمل تقریباً باید یک یا دو درجه به رنگ ابروهای شما نزدیک باشد. این می تواند تیره تر یا روشن تر انتخاب شود. مهمترین مزیت استفاده از ریمل برای ابرو این است که شما با ابزارهایی نظیر برس یا شانه نتوانسته ‌اید موهای ابرو را حالت بدهید و در این صورت به ابزار دیگری نیاز دارید که موثرتر عمل کند. ریمل مخصوص ابرو یک قسمت برس مانند دارد که در نقش یک شانه با موهای ریز و محکم عمل می‌کند و موهای ابروها را حالت می دهد.

برای استفاده از ریمل ابرو باید برس را به سمت رشد ابروها بکشید. از ریمل هایی استفاده کنید که مواد شیمیایی مضر یا حساسیت زا در آن به کار نرفته باشد. نحوه گرفتن دسته ریمل هم اهمیت دارد. سعی کنید ریمل هایی را خریداری کنید که کار کردن با آنها برای شما راحت ‌تر باشد. قیمت خرید بهترین ریمل ابرو با توجه به برند تولیدکننده و کیفیت محصول، متفاوت است. از خریدن لوازم آرایشی ارزان قیمت و بی‌کیفیت خودداری کنید؛ چرا که در کوتاه‌ مدت موجب آسیب زدن به پوست شما می شود. از منوی زیر می توانید بهترین ریمل ها را انتخاب کرده و خریداری کنید.

برای استفاده از ریمل ابرو، این نکات را رعایت کنید

استفاده از ریمل ابرو در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در دهه ۹۰، آریش ابرو بسیار ساده بود. خانم ها زمانی که می خواستند ابروهای خود را مرتب کنند، از حداقل وسایل آرایشی استفاده می‌کردند که ساده‌ترین آنها مداد ابرو یا سایه چشم بود؛ اما به مرور زمان، ابزارها و لوازم...

فهرست