رنگ ‌مو یکی از مهمترین و پرکاربردترین انواع لوازم آرایشی مو است.

تقریباً  اکثر افراد جامعه از انواع رنگ مو استفاده می کنند. رنگ مو مخصوص موهای خانم ها و مخصوص آقایان در بازار وجود دارد که ترکیب و فرمولاسیون متفاوتی دارند. زمانی که می خواهید موهای خود را زیباتر کنید، از انواع لوازم آرایش مو شامل رنگ مو و اکسیدان و واریاسیون و انواع نرم کننده ها و حالت دهنده ها استفاده می کنید. خرید بهترین رنگ مو، فوت و فن هایی دارد که در مقالات آرایشی و بهداشتی به آن پرداخته ایم. آنچه اهمیت دارد این است که سلامت موهای شما باید با استفاده از این رنگ های مو تضمین شود؛ یعنی شما باید انواعی از رنگ مو را استفاده کنید که موهای شما را شکننده و نامطلوب جلوه ندهد و موجب ریزش آنها نشود.

زمانی که برای خرید رنگ مو مراجعه می‌کنید، با طیف مختلفی از رنگ های بلوند، زیتونی، قهوه ای، نسکافه ای، بنفش یا حتی رنگ های فانتزی و موقت مواجه می شوید. هر کدام از این رنگ ها ویژگی های خاص خود را دارند و برای موارد خاص استفاده می شوند. مثلاً شما برای مجالس یا برای تنوع، از رنگ های مو فانتزی می توانید استفاده کنید. اگر تمایل دارید که رنگ مو دائم و ماندگار باشد، رنگ هایی را استفاده می کنید که طیف تیره تری دارند و جزو رنگ مو دائمی به فروش می رسند.

هنگام خرید بهترین رنگ مو معمولاً فروشنده یک کاتالوگ رنگ به شما می دهد که شما از میان آنها رنگ مورد علاقه را انتخاب می کنید. توجه داشته باشید که انتخاب بهترین رنگ مو، رنگ آن باید با رنگ پوست صورت شما و حتی رنگ ابروها هم هماهنگ باشد.

در این میان، نامی از رنگ مو موقت هم می شناسیم که همان رنگ مو  فانتزی هستند و برای مجالس و مهمانی ها یا  آرایش موی سر به کار می روند.

 نکات مهم در  انتخاب و خرید رنگ مو

هنگام خرید رنگ مو توجه داشته باشید که فرمولاسیون آن بر چه اساسی تهیه شده است. انواع رنگ مو برای آقایان و خانم ها متفاوت است. هنگام خرید رنگ های مو باید اکسیدان هم تهیه کنید. سعی کنید آن دسته از انواع رنگ مو را خریداری کنید که پایه گیاهی داشته و حساسیت پوستی برای شما ایجاد نمی‌ کنند. حتی بهتر است رنگ مو را تست کنید تا حساسیتی برای چشم های شما هم نداشته باشد.

برای انتخاب و خرید بهترین رنگ مو بهتر است با آرایشگر خود مشورت کنید تا کدهای مشخصی را به شما معرفی کند. اگر تجربه ای در خرید رنگ مو ندارید با کارشناس فروش در داروخانه صحبت کنید. از منوی زیر می توانید رنگ مو را سفارش دهید.

نکات مهم در خرید رنگ مو

خرید رنگ مو برای داشتن موهای زیباتر، ساده ترین روش برای تغییر ظاهر چهره شما است. رنگ مو، یکی از متداول ترین و پر مصرف ترین لوازم آرایشی برای موها محسوب می ‌شود. علیرغم اینکه رنگ های مخصوص مو، یک محصول ساده بیشتر نیستند، بسیاری از افراد در انتخاب سایه مناسب برای موهای خود بسیار...

فهرست