لاک پاک کن

لاک پاک کن یکی از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است که تقریباً همه ما با آن آشنا هستیم.

ابزاری که به عنوان لاک پاک کن استفاده می ‌شود شامل پدهای آرایشی می باشد که با محلول پاک کننده لاک ناخن یعنی استون آغشته شده است. برخی از محلول های پاک کننده لاک هم حاوی ترکیباتی به غیر از استون هستند که برای پوست هیچ حساسیتی را ایجاد نمی کنند.

یکی از نکات مهم هنگام خرید بهترین لاک پاک کن هم همین نکته است؛ یعنی انواع پاک کننده های لاک را خریداری کنید که فاقد استون باشد. استون یک حلال آلی شیمیایی است که اثرات منفی روی پوست می گذارد. اگر از محلول استون برای پاک کردن لاک ناخن استفاده می کنید، پس از اینکه لاک به طور کامل پاک شد، به سرعت دستان خود را با آب و صابون شستشو دهید تا استون از روی پوست و ناخن های شما پاک شود.

در استفاده از انواع لاک پاک کن، نظریه‌های موافق و مخالف وجود دارد. برخی عقیده دارند که محلول های پاک کننده لاک ناخن حاوی مواد شیمیایی هستند و می ‌توانند آلرژی ها و حساسیت‌های پوستی و تنفسی ایجاد کنند. سعی کنید این مواد را دور از دسترس کودکان قرار دهید. اگر خود شما برای پاک کردن لاک ناخن از آنها استفاده می کنید، این کار را با سرعت انجام دهید و سپس دستان خود را بشویید.

یکی از عواملی که موجب شده است استفاده از انواع لاک پاک کن تا این اندازه مورد توجه قرار بگیرد، اثرات منفی مواد شیمیایی روی بافت ناخن است. اگر از پاک کننده های لاک ناخن که بی کیفیت هستند استفاده کنید، بافت ناخن، شکننده می شود و در طولانی مدت موجب آسیب به ناخن های شما خواهد شد.

 نکات مهم در خرید لاک پاک کن

با یک مقایسه ساده میان انواع لاک پاک کن حاوی استون و فاقد این حلال شیمیایی می‌توان متوجه شد که قیمت محلول های پاک کننده از نوع دوم، گران ‌تر از محلول های حاوی استون است. اگر به سلامت ناخن های خود اهمیت می دهید، محلول های پاک کننده ناخن را با کیفیت بالا خریداری کنید.

به طور معمول در داروخانه ها و فروشگاه های لوازم آرایشی، پد پاک کننده لاک وجود دارد که از نظر کاربردی هم بسیار مناسب است. حتی هنگام مسافرت می توانید از آن استفاده کنید و به راحتی در داخل کیف جای می‌گیرند.

برخی از انواع لاک پاک کن هم وجود دارند که حاوی ویتامین ها هستند و هیچ مواد الکلی و استون یا حلال شیمیایی برای آن به کار نرفته است. این محلول‌ ها از هر نظر تایید شده هستند و خواص مثبتی برای ناخن ها دارند. بهترین راهکار این است که شما انواع لاک پاک کن را انتخاب کنید که خاصیت ویتامین و نرم کنندگی برای ناخن داشته باشد.

بهترین لاک پاک کن ناخن، ابزاری است که به صورت پد پاک کننده لاک به فروش می ‌رسند. این پدها به راحتی قابل حمل هستند و کار کردن با آن هیچ درد سر ایجاد نمی کند. همچنین قدرت پاک کنندگی بالا را برای انواع لاک ناخن دارند. با خیال راحت می توانید انواع لاک را برای زیباتر کردن ناخن های خود استفاده کنید. بهترین لاک پاک کن را از قسمت زیر انتخاب کرده و آن را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

بهترین انواع لاک پاک کن که در سال ۲۰۲۰ معرفی شده اند

خرید لاک پاک کن یکی از خریدهای ضروری در گروه لوازم آرایشی ناخن است. این محصول باید به همراه لاک ناخن خریداری شود. انواع محلول ها برای پاک کردن لاک روی ناخن وجود دارند. این محصولات در برندهای مختلف در بازار قابل خریداری هستند. آثار لاک ناشی از پدیکور و مانیکور، آثار لاک شامل کاشت ناخن...

فهرست