یائسگی

یائسگی یک دوره‌ طبیعی از زندگی زنان است که معمولاً از سن حدود ۴۵ تا ۵۵ سالگی آغاز می‌شود.در این دوره قاعدگی برای همیشه متوقف می‌ شود و خانم ها قادر نخواهند بود بچه دار شوند.

یائسگی معمولا با تغییرات بدنی و روحی همراه است. بعضی از علائم مانند: گرگرفتگی، تپش قلب، تعریق، اضطراب و بی خوابی در ابتدا شدت بیشتری دارد ولی با گذشت زمان بهبود می‌یابد. البته بعد از یائسگی خطر ابتلا به مشکلاتی از قبیل پوکی استخوان، بیماری‌های قلبی وعروقی، بی‌اختیاری ادرار، کم شدن ترشحات زنانه و افسردگی افزایش پیدا می کند.

? در طب سنتی ما برای کاهش علائم یائسگی، استفاده از گیاهان سویا و‌ کوهوش سیاه توصیه شده است.

امروزه این گیاهان دارویی با روش های علمی شناسایی، جمع آوری و عصاره گیری شده و به منظور سهولت مصرف ما، توسط شرکت های داروسازی به شکل های دارویی رایج ساخته شده اند.

☘️ داروهای گیاهی SOYGAN و SOYAGOL حاوی پودر سویا هستند و‌ به منظور کاهش کلسترول، پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی – عروقی، سرطان و کاهش علائم دوران یائسگی مورد استفاده قرار می گیرند.

☘️ قرص گیاهی CIMIFUGOL Tab حاوی عصاره ریشه گیاه کوهوش سیاه است كه جهت کاهش علائم دوران یائسگی، سندروم پیش از قاعدگی و کاهش دردهای این دوران به کار می رود.

آشنایی با فرآورده های طبیعی برای یائسگی

یکی از مشکلات و دغدغه های هر خانمی در طول زندگی، عادت ماهیانه و یائسگی او می باشد. یائسگی یا همان تغییر زندگی زمانی رخ می دهد که فرد دیگر عادت ماهیانه نمی شود. خیلی از خانم ها دوست ندارند که این تغییر زندگی برای آن ها رخ دهد به همین سبب سعی می کنند...

فهرست