سرطان

سرطان به بیماری‌هایی اطلاق می‌شود که از تکثیر مهارنشدنی سلول‌ها و تشکیل تومور پدید می آیند.

تومورها به دو دسته خوش خیم و بدخیم و تقسیم می‌شوند. نوع بدخیم آن‌ها می‌تواند گسترش پیدا کرده و به قسمت‌های دیگر بدن سرایت کند.

معمولا برای درمان سرطان از روش های جراحی، شیمی درمانی، پرتو درمانی و اخیرا ژن درمانی استفاده می شود.

? در طب سنتی برای پیشگیری یا درمان سرطان، داروهایی از گیاهان دارویی اسپند، چای سبز و سویا و همینطور داروهاي گیاهی ترکیبی (زیره سیاه+کرفس وحشی+پودر شاه میگو)، (چای سبز+شوید+ کرفس)، (چای سبز+زنجبیل+ نعناع+فلفل) و (چای سبز+صمغ گوار) معرفي شده است.

امروزه این گیاهان دارویی با روش های علمی شناسایی، جمع آوری و عصاره گیری شده و به منظور سهولت مصرف ما، توسط شرکت های داروسازی به شکل های دارویی رایج ساخته شده اند.

البته باید در نظر داشت که استفاده از داروهای گیاهی نمی تواند جایگزین داروهای متعارفی باشد که توسط پزشک تجویز می شود.

☘️ كپسول گیاهی HESA-A از دانه زیره سیاه، دانه کرفس وحشی و پودر شاه‌میگو تهیه شده است و به منظور درمان سرطان های متاستاز داده به کبد به کار می رود.

☘️ كپسول گیاهی SPINAL-Z عمدتاً حاوی گیاه اسپند می باشد كه یک داروی ضد سرطان به ویژه مؤثر بر سرطان دستگاه گوارش فوقانی می باشد.

☘️ داروهای گیاهی SOYGAN و SOYAGOL حاوی پودر سویا هستند و‌ به منظور کاهش کلسترول، پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی – عروقی، سرطان و کاهش علائم دوران یائسگی مورد استفاده قرار می گیرند.

☘️ داروهای گیاهی CAMGREEN و GREEN TEADIN تهيه شده از برگ چای سبز است كه به صورت قرص در دسترس ما قرار دارد.

اين فرآورده ها به به عنوان آنتی اکسیدان، کاهش دهنده وزن، پیشگیری کننده از بیماری های قلبی و عروقی، درمان سرطان، کاهش کلسترول و ریسک پوکی استخوان و همچنین به عنوان دیورتیک مصرف می شوند.

آشنایی با فرآورده های طبیعی موثر بر سرطان

یکی از بیماری هایی که در حال حاضر زیاد نام آن را می شنویم، سرطان است. تغذیه یکی از مهم ترین عوامل موثر بر این بیماری می باشد. فرآورده های طبیعی موثر بر سرطان موارد زیادی را شامل می شود که می توان به وسیله ی آن از سرطان پیشگیری و یا روند رشد آن...

فهرست